![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk maar!
lijkt me niet te veel voor die auto ok, ze is niet in concoursstaat, maar met een beetje liefde is dr nog best wat moois van te maken
|
||||
|
||||
![]() Dat had ik nog nooit gezien joh, een 2 deurs jetta.
|
|
|||
|
|||
![]() Een 4 deurs is mooier. Heb zelf ook zo'n 3 deurs gehad. Maar ik vond het niet mooi. Bij een type 1 vind ik het wel weer mooi staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 Deurs Jetta en een Kever met 3 of 4 deuren ? Zeker aan de Jonko's in de pauze ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 deurs jetta bestaat iig heel zeker NIET... die klep is namelijk niet echt n deur te noemen he 4 deurs kever bestaat wel... werden als taxi gebruikt ![]()
|
||||
|
||||
![]() voor de ongelovigen onder ons, en natuurlijk voor iedereen die fotogeil is, heb ik effe in t breadfan archief gesnuffeld en gevonden in de categorie 4 deurs kevers:
![]() en dan de niet zo origineel VAG vorm van de de 4-deurs, maar wel minsten net zo leuk: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die bovenste is op een Kever basis en heeft een andere naam .. correct me if im wrong
![]() Onderste is ook nooit door VW zelf geleverd . Zelfbrouwsels tellen niet .. dan is er vast ook een 3 deurs Jetta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hehe ![]() Quote:
Je moet me wel hebben he Gert. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja sorry : verveel me de touwt*phus .. zit aan de foon in een giga wachtrij enz enz .
Niks persoonlijks hoor .. kut instanties zeg maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wacht even mannen...Er was toch een kever cabrio van de polizei die 4 deurs was?
|
||||
|
||||
![]() en hitler had er ook een...
en k geloof dat die vierdeurs kevers in brazilie als taxi worden gebruikt dat die limo niet ori VW is snapt mn kont ook wel!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha, ja ik ken het. Dan krijg je op een gegeven moment zo'n student aan de lijn die dit doet voor vakantiewerk of zo. Alleen maar te werk via een standaard draaiboek. Suc6 er mee. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hitler reed Mercedes ![]() ![]() Kever reed ie voor de fun ![]() en twas een 2 deurs ![]() kijk m eens stolz zijn ![]() ![]()
Last edited by Berserker : 23-05-2006 at 15:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whahahaha wat ben jij slecht zeg ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens rdw is het gewoon een 1300, zie ook niets aan de jetta wat het een gti zou maken :S
|
|
||||
|
||||
![]() dan zit dr miss een GTI blokje in, maar is t op kenteken nog niet gewijzigd...
kan je op belasting en verzekering een 1300 blijven betalen en je rijdt een GTI-tje t zou niet de eerste zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() kloppen doet het niet
|
|
||||
|
||||
![]() jetta 16v op kenteken krijgen moet je uitvoerige test laten doen, dus niet simpel omkeuren, zal ie wel geen zin in gehad hebben, en dus niet op kenteken