![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Heb mezelf een setje RS2 injectoren gekocht, de felbegeerde zwarte ![]() Maar nu wil ik deze in het inlaatspruitstuk van de scirocco plaatsen. De injectoren hebben een andere "bouw vorm" zal ik maar zeggen. Geloof dat dit de PICO "bouw vorm" heet. Mijn vraag dussss, kan ik nu gewoon andere injectorcups ( of hoe heten die dingen) kopen zodat de twee wel in/op elkaar passen. Hoop dat iemand dit weet, anders heb ik nog vier mooie injectoren te koop ![]() Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() RS2 zijn grijs zo ver ik weet.
Pico bouwvorm zijn de injectoren van de latere 20VT's. De normale Bosch variant, kun je cups voor kopebn bij de dealer. Kosten nagenoeg niks, deze cups heb je in verschillende maten. Lange en korte. Hangt even van je spruitstuk af, welke je nodig hebt. Ik heb geen ervaring met scirocco spruitstukken, wel ABF, dan moet je de lange hebben van een audi.
|
|||
|
|||
![]() Oke,
Nou ja van welk type ze dan ook zijn. Komen van een wagen met 265 Pk en deze gaven genoeg "spritz" zal ik maar zeggen. En dit is ook zo een beetje mijn doel, dus moet goed komen. Blij dat het in ieder geval op een normale manier pas te maken is. Anders word het weer een paar avondjes draaien eer dat er wat zinvols uitkomt. Maar goed word dus weer een hele strijd om dit aan de magazijn man uit te leggen, zonder AKTE nummers.. ![]() bedankt hee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In een ABF spruitstuk kunnen 034-133-555 2,65 perstuk brutto.
|
|||
|
|||
![]() Dat is geen geld zeg!!!
Iig bedankt allemaal. Ben er inmiddels al uit de 8V digifant kunnen er ook in ![]() Dus gaat helemaal goed komen. Nu alleen nog even ultrasoon reinigen en laten testen voordat ze erin gaan. Beter voorkomen dan genezen, toch?? Bedankt allemaal!!! |
|
||||
|
||||
![]() Welk Bosch nummer staat er op die zwarte injectoren?
|