![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel een beetje werk maar het is wel een swallowtail , iemand van het forum?
|
|
|||
|
|||
![]() Hmmm, niet echt veel geld voor een orig Nl'der. Wrom is mijn schuur nie groter
![]()
|
||||
|
||||
![]() stond ie vorige week ook al niet op marktplaats bij iemand anders?
|
|
||||
|
||||
![]() Juist, dat verdenk ik dus ook....
|
||||
|
||||
![]() die uit groningen?
|
||||
|
||||
![]() Die '73'er
|
||||
|
||||
![]() tis dezelfde
|
||||
|
||||
![]() volgens mij ook, aan de roest bij het voorscherm te zien
![]() maare, desalniettemin, doe mij die grill en bumpers maar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doe mij de hele auto maar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gekocht door een 'echte liefhebber' dus, twee dagen later alweer te koop.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mja, of de 'echte' liefhebber is zn eigen kapotgeschrokken toen die even goed ging kijken.....
|
|||
|
|||
![]() Kijkdoosje zeker ...ha ha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wil het hier toch even neerzetten, (maar) een maat van mij heeft deze auto gekocht.
Ik ben hem samen met hem wezen halen, helemaal in Groningen. Voor hem zat er toch iets teveel werk aan, want voor het mooie zou hij toch helemaal gespoten moeten worden(,) en daar (zag) ziet hij toch echt tegen op. Aangezien hij al een Corrado een Jetta1 en een Golf2 heeft. Hij is nog aan het twijfelen, maar mocht er iemand zijn die hem op wil knappen dan gaat hij weg, anders zet hij hem in een hoekje neer. En als dan de tijd en geld er is dan knapt hij hem op. Ik weet wel dat hij er geen winst op hoeft te maken. Dus daarvoor is hij niet gehaald. Maar hij had zich toch een beetje vergist in het werk, hij hoopte alleen op de dorpels maar zoals je op de foto kan zien zit er linksvoor ook wat op het scherm. En nog wat plekjes, je krijgt er sowieso 2 roestvrije schermen bij en 2 nieuwe dorpels. Last edited by Luuk : 28-07-2006 at 23:08. Reason: spreekt voor zich denk ik... |
|
|||
|
|||
![]() Denk dat hij zo van deze auto af is. Ze blijven mooi die swallowtails. En ze worden alleen maar zeldzamer.
|
||||
|
||||
![]() maar hij wilde hem het liefst klaar hebben voor oostenrijk, maar hij had niet zin in teveel spuitwerk. maar je zal hem voor t mooie toch moeten spuiten.
en daar zag hij tog echt heel erg tegen op. technisch is hij gewoon goed, wel ff andere schokbrekers, en uitlaat is lek, en nog wat klein spul. hij starten zelfs en er is nog stukje meegereden alleen was toen de benzine op haha. maar we zullen zien als er een liefhebber voor is dan komt hij vanzelf wel, ik moet het allemaal op internet voor hem regelen want daar snapt hij niks van. |
|
||||
|
||||
![]() Als je deze auto ziet, dan zie toch met een vinger in je neus dat het een volledige restauratie is? Bij iedere auto geldt: wat je aan de buitenkant ziet, vermenigvuldig dat een keer of vijf en zoveel roest/rot zit er ongeveer aan. Ik kan op de foto al zien dat dit een volledige resto is, en als je op het niveau zit van 'een beetje teveel spuitwerk, laat maar zitten' dan kan ik verklappen dat je bij dit soort auto's weg moet blijven.
Als het voorscherm zo rot is, is het binnenscherm al tien jaar op vakantie. Als op een 75er spatbordverbreders zitten, zit er een heel kerstpakket aan roest onder verstopt en ga zo maar door. Coole auto, ik zou hem wel in de rij willen zetten voor full resto, succes met de verkoop, helaas kan ik het geld niet missen. Wel beeeetje kortzichtig van die maat van je dat hij dacht dit zelfs zonder spuitwerk er vanaf te brengen ??
|
||||
|
||||
![]() Wat ik me nou steeds afvraag; Wat zijn nou de kenmerken van een swallowtail? Zijn dat alleen de kleinere achterlichten of hoe zit dat?
![]()
|
||||
|
||||
![]() zoals ik al op 25 Juli op die vorige thread (VW Golf 1973? Te koop op marktplaats) over deze auto schreef "misschien dat deze binnenkort weer erop staat", na 2 dagen al......
Er worden de laatste tijd sowieso nogal wat van die oude beestjes gekocht, om ze kort erna weer verder te verkopen, vreemd. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()