![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie o wie kan mij vertellen hoe ik een uitlaat onder mijn jetta 1 16v kan krijgen? (en wat voor eentje)
Ik dank jullie voor de hulp! ![]() PS: Gaat dus om het stuk VANAF het uitlaatspruitsuk, want er zit een 4-in-1 onder (60mm)
|
||||
|
||||
![]() leistritz...
![]() je moet ff kijken bij www.supersprint.com en de middendemper van een golf 1 gebruiken en de einddemper van een jetta
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Bedankt! Dat supersprint spul is toch gewoon bij de betere zaken te halen? Gaat me vooral om de bocht over de achterbrug...Heb wel een compleet setje van een mk2 van Supersprint liggen, en alleen die bocht past niet (wist ik van tevoren, maarja, eigenwijs... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is dat niet aan te passen dan met een paar MacGyver handelingen? Van de andere kant, heb je het wel weer nieuw en fris!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee Mark! Vw-store leverd ook Powersprint. Volledig Rvs spul voor een zacht prijsje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
binnenste diameter? kosten voor een tussendemper.. ik moet er nl ook eentje hebben vanaf de spagettie tot de eindemper
|
||||
|
||||
![]() Ben ik ook wel benieuwd naar, naar de prijs. Want het wordt nu een spagetti spruitstuk met een groep n uitlaat en daartussen gewoon een open pijp, ben bang dat dat wel aardig luidruchtig wordt. Ik moet er ook niet zo'n pauperbak van hebben.
|
||||
|
||||
![]() zet je de muziek maar wat harder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je daar dan vanaf wilt hou ik me aanbevolen... ![]() Anders wacht ik gewoon even op het antwoord van Jeroen (als jij aan het werk bent kun je zo even bij vw store langslopen jah ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die eindpijp wil ik opzich wel verkopen, is een supersprint magnum! Moet alleen nog ff kijken of m'n eigenbouw spagetti spruitstuk nog wat wordt, anders moet ik er een kopen en blijft er geen geld over om een mooie pijp te kopen.
|
||||
|
||||
![]() Hier de duitse site van powersprint, misschien handig voor richtprijzen.
http://www.powersprint.info/
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eindpijp? Dus alleen de einddemper? Of heb je alles vanaf het spruitstuk voor een type 1 16v? In dat laatste geval heb ik er serieus belang bij...PB me maar even een prijs als je wilt... Quote:
Okee, das wel handig...Dank je!
|
||||
|
||||
![]() Upje...Heb nog geen tijd gehad om me er goed in te verdiepen, maar als iemand hier nou wat heeft liggen?
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb me tussendemper en het stukje over me achterbrug bij skg-carstyling gekocht
past perfect ! tis allemaal van supersprint ! ik geloof dat ik iets van 240 kwijt was maar is wel met tussen demper ! je heb ook alleen een pijp daarvoor maar mijn auto maakt al genoeg herrie en was bang met alleen de pijp dat het niet meer om aan te horen zou zijn |
|
||||
|
||||
![]() het gaat mij maar om 1 ding.. ik MOET min 63,5mm hebben
|
|||
|
|||
![]() ja klopt die maat heb ik ook
is van supersprint heb ik gekocht bij skg carstyling als ik me niet vergist moet het bestelt worden zoiets verkopen ze niet veel is helaas bij heel veel winkels |
|
||||
|
||||
![]() Haha neej is opzich ook wel een mooie maat :P Ik ben nu zelf met m'n uitlaatspruitstuk bezig en daar gebruik ik pijp voor met een binnendiameter 42,5 mm volgens mij.
Eigenlijk best een lullig pijpje als je hem vergelijkt met 63,5 mm ![]() Maar Mark ben je zelf al weer iets verder gekomen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, helaas...Ben de hele week druk voor school, en ga vanvond naar Oostenrijk, dus zal de komende 2 weken ook niet worden...Dikke shit! ![]()