![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() De velgjes hebben veel corrosie en dus een flinke schuur/straal beurt nodig. Wilde ze eerst zelf opknappen maar ik stap over op verbreed staal. Ze zijn steek 4x100 Ik denk dat 1 van de velgen gericht moet worden maar dat weet ik niet zeker.. heb ze nog nooit uitgebalanceerd. prijs: 50E
avao.nl Last edited by mahler : 15-11-2005 at 12:31. |
|
||||
|
||||
![]() wat is de et-waarde?
|
|
|||
|
|||
![]() volgens mij 36 of 38, zal het asap nakijken
|
|||
|
|||
![]() upje : de velgen mogen weg voor ieder aannemelijk bod
![]() de et waarde is 35
|
|||
|
|||
![]() Voor 40 euro kom ik ze halen
![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() velgen zijn nog niet weg... SCHOP
|
|||
|
|||
![]() *schop*
dingen liggen in de weg... kratje bier en ze zijn voor jou! af te halen in Damwoude (Friesland)
|
||||
|
||||
![]() Zijn dat niet oude ronal wielen? een buurman heeft die op een oude mazda steek 4x114.3 ofzoiets
Kvinnet echt supermooie wielen en wil ze voor 50 euro wel hebben, maja liggen in Friesland he, niemand die binnenkort ritje Friesland -Zuid limburg doet???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of iemand die een ritje friesland utrecht doet? dan neem ik ze van regio utrecht wel voor je mee naar zuid limburg k ga toch wekelijks op en neer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ga wekelijks van Friesland naar Driebergen (naast Utrecht).
Kerel van deze advertentie is een vriend van mij dus velgen meenemen is no problem. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat dat ze voor n kratje bier ook weggaan.... zou jij ze dan voor me mee kunnen nemen naar driebergen? zit ook wel wat bier voor jou in dan ![]() edit...als die ander ze iig niet meer wil he...
|
||||
|
||||
![]() heej, liewe wil ze wel voor me meenemen , dank daarvoor , dus als jij ze voor me wil klaarleggen, dan zorg ik dat t bier voor jullie twee koud staat!
groeten chris!
|
|||
|
|||
![]() Ik geef ze na de meivakantie wel mee aan lieuwe... jullie kennen elkaar neem ik aan? Naja et komt vast allemaal wel goed
![]() Kratje Jupiler zou prachtig zijn ![]()