![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een corrado (G60 van 1991) staan waarvan het blok met aandrijving, remmen, kabelboom en het dashboard gebruikt gaat worden voor een project van mij. De rest is te koop.
- Spatbord voor (links of rechts) euro: 60,- per stuk. - Bumper (voor of achter) euro: 100,- per stuk. - compleet stoffen interieur zonder beschadigingen incl. deurpanelen en vloerbedekking euro: 250,- - Achterklep met werkende vleugel en ruit euro: 450,- - Zijruiten achter euro: 75,- per stuk. - Portieren met elektrische ramen en spiegels euro: 150,- per stuk. - Voorruit euro: 100,- - Achterlichten euro: 75,- - Ruitenwisser motor euro: 50,- - Orginele corrado velgen (G60) euro: 150,- - Benzine tank euro: 50,- - Orgineel elektrisch schuif kantel dak euro: 175,- - Sport uitlaat euro: 50,- - Carroserie: 350,- Onderdelen verkeren in goede staat. Aangezien de auto nog rijdbaar is, zijn diverse onderdelen werkend te zien. Voor mensen met interesse voor de carroserie, alle papieren zitten erbij. (Fahrzeugbrief) Interesse: Stuur een mailtje of een PM. Patrick. |
|
||||
|
||||
![]() Prijzen valt overigens over te praten...
|
|
||||
|
||||
![]() heb je een foto van dat dempertje voor me? de complete demper bedoel ik dan!
|
||||
|
||||
![]() Lexo, ik ga even kijken of ik een foto kan maken van de demper. De demper zit er namelijk nog gewoon onder.
|
|
||||
|
||||
![]() Uppie
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je foto van interieur? Heb wel interesse in de bestuurdersstoel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Intelligence, ik verkoop liever het komplete interieur in 1 keer. Dus beidde stoelen en bank met deurpanelen. Doe een bod. Ik zal z.s.m. een foto online zetten. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nog op zoek naar een koplampglas/lens bestuurderszijde.
Is het het nieuwe type ? zo ja prijs+ foto graag
|
|||
|
|||
![]() Ik wacht nog steeds op de foto
|
||||
|
||||
![]() me 2!