![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanwege eindigen hobby zeer strakke VW golf tekoop.
VW golf 1 GL Bouwjaar:1984 APK: tot begin september 2004 Motor: 1100 CC Brandstof: benzine 4 versnellingsbak Radio/cassettespeler Goede technische en uiterlijke staat Voor meer informatie: Carl.Pater@AkzoNobel.com Maandag komt er duidelijkheid over de vraagprijs. Groeten Edward |
|
||||
|
||||
![]() maar aan dashboard en de raamlijsten, en sierstrips op de deur te zien is het geen GL.. eerder een C
|
|
||||
|
||||
![]() 't is ook een golf C
|
||||
|
||||
![]() alleen de originele cockpit, uitlaat en spiegels ontbreken, maar zekers een hele strakke golf 1!! ik wou dat de mijne nog zo was..
|
|
||||
|
||||
![]() koop hem en het is de jouwe.... 8)
|
|
||||
|
||||
![]() prijsje vandaag Edward????
|
||||
|
||||
![]() vandaag gekregen....moet 500 euro opbrengen....
|
|
||||
|
||||
![]() He Edward waar staat deze? ben misschien wel geintresseerd voor het vrouwtje
|
||||
|
||||
![]() ik heb geen flauw idee, tis een collega van me, zijn e-mailadres staat bij de advertentie dusse
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb al een 1.1
|
|
||||
|
||||
![]() SHIT!!!!! waarschijnlijk ben ik te laat, ik wilde morgen(zaterdag) gaan kijken MAAR er is mij iemand voor.......hopelijk koopt ze m niet dan kan ik me meisje blij maken.............
|
||||
|
||||
![]() Aan het kenteken te zien is 'ie van 83, toch?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ik heb kf-3-vt, en dat is 83 |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht.................maar niet aan mij