![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen,
Ik ben hard op zoek naar Amerikaanse bumpers voor mijn golf 2 met chrome bies. Wie kan mij helpen of heeft addressen voor mij. groeten Nick Bedankt voor de moeite alvast. |
|
||||
|
||||
![]() Op cleaned staat een setje te koop
|
|
||||
|
||||
![]() Had ik al gelezen, maar zijn al verkocht.
Maar evengoed bedankt Groeten Nick |
|
||||
|
||||
![]() Is er nou echt niemand die mij meer weet te vertellen waar je deze bumpers vandaan kan halen?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben bang van niet ,zijn zeer zeldzaam .
|
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn niet zeldzaam, ze liggen alleen niet in de buurt. Als je er genoeg voor over hebt dan kun je ze zo bemachtigen.
Een goedkoop setje ergens in de buurt is inderdaad zeldzaam.
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek ook geen setje in de buurt en ben best bereidt er wat voor te betalen
ik weet dat ze niet goedkoop zijn. Mijn auto heeft nu al heel veel gekost kwa onderdelen dus dit kan er ook nog wel bij. Als iemand evt. een site weet in Amerika zou dat ook oke zijn kan ik ze daar bestellen. Groeten Nick. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En waar halen jullie die dan vandaan? Ik zie er anders genoeg bij jullie in de groep/club? Groeten Nick |
|
||||
|
||||
![]() Er is bij de MIVW nog geen US Golf 2 bumper met chromenlijsten voorbij gekomen die jij hebt gezien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat voor'n bumper heeft Cor erop? Dat is toch een Ami bumper met chrome biezen? |
|
||||
|
||||
![]() Nick,
kijk of je via VWvortex.com dingen kunt regelen, of eventueel via Canada, daar zul je het moeten zoeken ergens, of zoals ik je zei , een complete US-golf die hier rondrijdt kopen en daar je spullen vanaf halen...
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Of is deze foto bewerkt? ![]() Of zijn jullie bang dat bij jullie teveel afgekeken wordt en dat jullie straks niet meer de enigste zijn met zo'n (exlusief/apart) materiaal? |
|
||||
|
||||
![]() Die op de foto is geen Golf 2 bumper, wel US
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() "Golfrijders"
![]() |