![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo volksforummers,
Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en heb me nu toch maar eens aangemeld en daarbij hoort effe voorstellen. Ik ben Richard en ik heb 2 vw's: Een golf 4 tdi en een T2b. Je kan er meer over zien op m'n site. http://home.hetnet.nl/~richard0187/ Ik ben ook te vinden op het vwforum, maar ik hoop hier meer info te vinden die nuttig is voor m'n t2. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Infamous!
Het zal je wel al opgevallen zijn dat er T2 freaks zitten hier! Voor érg specifieke dingen kun je altijd Sjef vragen. Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik heb er al een aantal gezien. Komt goed dus..
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom en leuk bussie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke kleur combi van je bus!!
Brand maar los met al je vragen!
|
||||
|
||||
![]() he das lache.
je bent de derde met de kleurstelling onderste boven. natuurlijk welkom hier op het forum
|
||||
|
||||
![]() De kleuren van de bus blijven ook voorlopig wel zo, misschien later iets anders, maar eerst de techniek in orde.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey richard, welkom op het forum. Was zondag wel gezellig in duitsland, maar toen ik thuis was was ik echt kapot. Leuke wagens heb je.
|
||||
|
||||
![]() Ja, was zeker een geslaagde dag. Was ook kapot toen ik thuis kwam. Nu lekker lang weekend.
|
|
||||
|
||||
![]() welkom en knappe wagens
|
||||
|
||||
![]() Thnx..
|