![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij bied ik helaas mijn Polo 1f aan, hij is vandaag voor de APK geweest en er doorgekomen maar er zit voor de toekomst te veel werk aan (o.a. motor, schokbreker r.v., drempel l.a.) voor mij om hem aan de praat te houden.....
![]() ![]() Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 861021 POLO S Kleur(en) Beige Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1100 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 680 kg Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 22 mei 1980 Datum eerste toelating 22 mei 1980 Datum aanvang tenaamstelling 5 mei 2006 Vervaldatum APK 25 juni 2007 Last edited by Bully-Bos : 05-07-2006 at 18:16. |
|
||||
|
||||
![]() Vraagprijs?
|
||||
|
||||
![]() 500 euro
Last edited by Bully-Bos : 27-06-2006 at 17:19. |
|
||||
|
||||
![]() wat is er mis met de motor /ophanging/drempel????
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Motor - koppakking lek, lagers stuk Schokdemper - lek (code ac2 op rapport) Drempel - doorgeroest (code ac3 op rapport) Maar ja, hij heeft wel net een nieuwe APK |
|
||||
|
||||
![]() Er is nog wel gewoon met de auto te rijden neem ik aan?? En verders helemaal orgineel??
Groetjes |
|
||||
|
||||
![]() Jazeker starten en lopen, en zover ik weet compleet origineel.
Hij heeft ongeveer 73000 km op de teller. De auto kost je, met een oldtimerverzekering, ongeveer 80 euro in het jaar, belasting betalen hoeft niet meer. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() inruil golf 2 diesel gtd mogelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je foto's, en meer info over de auto |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() inruil polo coupe mogelijk? 1.3i motorcode aav
zitten wat leuke dingen in en bij zoals audi klinken aangelaste verlenger half strakke klep en een genesis g40 interieur. alarm en startondertbreker... http://www.mijnalbum.nl/Foto=7ZYNGGOG http://www.mijnalbum.nl/Foto=8OTRIAOM dees gaat uit mekaar ma als er intresse is wacht ik er nog even mee. mvg richard |
|
||||
|
||||
![]() Nee, deze polo is mij te jong... ik wil als 2e auto alleen een oldtimer.
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() verkocht, slot kan erop.