![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou dit is mijn golf 3 GTI...........
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() paar zomerse plaatjes...... Last edited by VWJYI : 09-05-2006 at 15:15. |
|
||||
|
||||
![]() he broer ze werken nog niet....
maareh ik wacht af en alvast welkom!
|
|||
|
|||
![]() als het goed is nu wel.......... was wat fout gegaan bij putfile.....
|
|
||||
|
||||
![]() Keurige 3-er kerel !!!! Vento-front Rulezzzzzzzzzz !!!!
Grtz.......... LRR
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen kerel, heb hem nog niet in beek gespot helaas
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben jij ook van Beek dan???? heb jij die 2er met die stadslichten in de knipperlichten?? rijd hier wel eens zo'n edition door de buurt......
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor jou 3. ik vind het tot nu toe de mooiste uitvoering van de golfjes. Hoop dat je er veel plezier mee zult hebben en welkom op het forum.
|
|||
|
|||
![]() Zondag mijn nieuwe wielen halen AZEV E in 7,5 en 9 x 16" en meteen maandag de grens over om mijn wielkasten te laten trekken.... mijn 15ers raken al af en toe voor dus 16ers word helemaal fun.....!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
k ben zelf van stein, die edition ken ik nog niet (moet ik ook eens gaan checken ![]() ![]() als ik je toch zie rijden in de tussentijd zal ik wel overenthousiast gaan zwaaien, weet je dat ik het ben ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi golf 3! uitlaat vind ik iets te, maar het vento front doet hem goed!
|
|
||||
|
||||
![]() leuk ding! alleen die uitlaat idd....
|
||||
|
||||
![]() nette auto, maar dat Vento front is "not my style", maar dat moet iedereen zelf maar bepalen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit, vento front staat goed
|
|||
|
|||
![]() wat doe je als je nog een achterklep hebt liggen....????
dan begin je nog een mini project..... ![]() ![]() nog een beetje plamuren en schuren en dan spuiten..... |
|
|||
|
|||
![]() vandaag mijn nieuwe wielen gepast......... past eronder maar dan rolt de auto niet meer haahhahahahaha...... toch maar effe de wielkasten trekken, want omhoog draaien is echt not done......
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf
|
|||
|
|||
![]() ff updateje net mijn gril gespoten die was nog zwart..... ziet er stukken beter uit.. achterklepje gaat volgende week naar de spuiter... en mij wielkasten worden over 2 weken getrokken achter 2,5 cm en voor 1,5 cm... dan kunnen eindelijk mijn wielen eronder en dan vlug weer wat nieuwe foto's posten...
|
|
||||
|
||||
![]() we wachten in spanning af
![]()
|
|||
|
|||
![]() hahaha volgend e week vrijdag worden me kasten getrokken kost 80 euro per as.....
dus eindelijk mijn wielen eronder |
|
|||
|
|||
![]() kastjes getrokken.... schuurt achter als de ziekte tijd voor een setje veerweg begrenzers.... morgen mijn verbreders terug plaatsen voor een zo origineel mogelijke look...
![]() Last edited by VWJYI : 06-09-2006 at 16:19. |