![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben wel eens benieuwd wat men hier op zaterdag zoal doet???
Ik zelf ben meestal aan het bijverdienen in het loodgieters en electra werk? Of doe je helamaal niks op zaterdag. Of ben je aan het knooien met je auto. Of mijn favoriet bier drinken???Na het klussen dan??
|
||||
|
||||
![]() ik ben altijd bij de baas aan het beunen op zaterdag !
Morgen ga ik misschien ff kijken naar die zwarte ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb vandaag hier de glas zetters lopen.krijg hier dubbel glas.gezellig!!!
En ga zo nog effe een keukentje afmonteren. daarna natuurlijk biertje pakken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed bezig Jappie?!!!!
|
||||
|
||||
![]() Tel aan ?
|
||||
|
||||
![]() ik ben aan het werk..
om 07.00 begonnen en moet nog tot 20.30.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb lekker op me nest liggen rotten tot half 10, en ik ga zo even met de auto bezig denk ik
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanavond vanaf 17.30 toezicht houden bij het lossen van een schip...........t/m 5.30 uur zondag
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik moet s`ochtends om 6 uur beginnen...bestellingen wegrijden in tilburg, hilvarenbeek en oosterhout..aan winkels en de beekse bergen
ben dan meestal rond 13:00 uur klaar en dan begint mijn weekend pas ..zoals dit weekend lekker weer weg t/m zondag |
|
||||
|
||||
![]() Jurgen Santana en ik zijn momenteel druk bezig om een gti weer goed te laten lopen, wil alleen nog niet zo lukken...
|
||||
|
||||
![]() Doordeweeks de hele week aan van die kutjappaners werken en op zaterdag is het of de kever of de bmw(deze voornamelijk,kever is klaar)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben vandaag eens vrij....morgen naar het strand, lekker lekker.
|
|
||||
|
||||
![]() Eerst was het 's morgens slapen, 's middags voetballen en 's avonds uitgaan. Maar het is nu geen voetbal dus dan is het 's morgens slapen, 's middags niks doen (heb (nog) geen auto helaas om aan te sleutelen) en 's avonds uitgaan.
|
|
||||
|
||||
![]() uitslapen op zaterdag, en dan smiddags bumpers lassen
![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je morgen toch naar zuid limburg gaat kun je net zo goed ff langskomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee wordt niet wat !
|
||||
|
||||
![]() Een kamer aan het opknappen.
Van badkamer tot inloopkast ![]() En ja, ik heb al weer een nieuwe badkamer... |
|
||||
|
||||
![]() Beunen,of aan de auto kl*ten.
Bier drinken na het werk? Mag bij mij ook tijdens. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben de hele dag al met de versnellingsbak an het klooten, echt zon dag dat niks wil. krijg ik de vinger ook nog eens tussen de deur, dat heb ik echt nog nooit gehad.
|
||||
|
||||
![]() Ik ga mn koffer inpakken voor vakantie
![]() |