![]() |
|
||||
|
||||
![]() MK2 GTI 16v Edition One
km.stand:260.000 complete onderhoudshistorie aanwezig.. bij een km. stand van 100.000 is de totale motor gereviseerd. bij km.stand van 258.000 kop gereviseerd en de hele motor gedemonteerd geweest. Veel onderdelen vernieuwd. (van alle vervangen onderdelen bonnen aanwezig!) -snelle nokkenassen en supersprint spagettie spruitstuk gemonteerd. -Gepolijste dynamo -grotere radiateur -nieuwe accu -nieuwe aandrijfassen 100mm homokineten. -Origineel 2-delig BBS RM 012 -Siglachrome ramen -G60 bumpers deels in kleur meegespoten -Originele GTI grill met dubbele lampen -elektrisch recaro interieur -origineel schuifdak -zwarte gti hemel -stuurbekrachtiging -mistlampen -zwart-rode achterlichten -Alarm klasse 3 met cv en afstandsbediening (certificaat erbij) -Supersport schroefset -corrado g60 einddemper -30mm sportstuur vraagprijs is 3000euro Last edited by NickiGreenEyes : 30-10-2006 at 16:24. |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt leuk
![]() Foto's.......
|
||||
|
||||
![]() verkoopt iedereen nou zijn 'Edition One'
![]() jammer dat je hem weg doet
|
||||
|
||||
![]() Waarom ? Tosti, neem even contact op met Bugs !!!!! die praat je wel een gezond verstand aan
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha!
nou hij hoeft niet weg hoor maar als ik een fatsoenlijk bod krijg ja dan denk ik dat hij wel weg gaat!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's staan in gallery.. moet je ff op mijn naam zoeken gr. nick |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat foto's.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niemand geinteresseerd?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() veel geinteresseerden!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() niet iedereen heefd even 3500 euro voor een golf 2 over al is het een wolfsburg edition
|
|
||||
|
||||
![]() das de vraagprijs! als ik een goed bod krijg wat een beetje in de buurt komt is het ook goed, maar hij hoeft ook niet weg! maar had wel verwacht dat er meer intersse voor was
![]() gr. nick |
|
||||
|
||||
![]() prijs verlaagd!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() up