![]() |
|
View Poll Results: Welke van de 2? | |||
Golf |
![]() ![]() ![]() |
17 | 48.57% |
Kefâh |
![]() ![]() ![]() |
13 | 37.14% |
Geen van beide |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14.29% |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() HELP!! Moet ik zondag nou naar hoogeveen met:
De Golf: Of met de kefâh: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by MaceNL : 16-04-2004 at 14:33. |
|
|||
|
|||
![]() Kever natuurlijk,maar ik zal je nog wel overtuigen ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moet er morgen ook mee naar jou dus je zou denken dat hij het moet redden.......
|
|
||||
|
||||
![]() Wat denk je zelf?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dinsdag ging hij toch ook zonder problemen mee naar huis ??(de kever dan hé ...)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() FF aangepast voor je zodat je de foto's kan zien maar ik heb gestemt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha, ja de kever loopt perfect, heb er vanaf dinsdag
de hele tijd in gereden, heb de golf sinds dinsdag 18.19 uur niet meer gebruikt en het bevalt me prima! @airtime: ik had wel verwacht wat hier de reacties zouden zijn, ook bij het watergekoelde gedeelte zullen ze wel de kever noemen i.p.v golf.... haha krom eigenlijk he?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op geen van beide zeker?? haha die Niels!!
![]() Thnx! |
|
|||
|
|||
![]() Er doen natuurlijk ook al aardig wat verhalen de ronde over je G60,die je "weer" in de steek heeft gelaten en die je naar huis moest brengen .....
btw;zelf praat je ook positiever over je kever dan over je Golf,is dat je wel eens opgevallen ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja nu wel ja, de golf is nog steeds stuk en daar baal ik van, mijn stuurhuis is zo lek als een rietenmandje..... En alle onderdelen voor een kever zijn 1000 keer goedkoper dan die voor de g60!! De g60 heeft me alleen met landgraaf in de steek gelaten, voorheen ging hij altijd stuk als ik net thuis was of hij wilde niet meer starten maar toen had ik hem net, dat is dus ook alweer ruim een jaar geleden.......
Maar ja, een nieuw speeltje (in dit geval de kever) is altijd leuk!! Ik weet wel dat als ik straks weer in de golf rij dat ik de snelheid meer waardeer dan ik ooit gedaan heb...... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als hij nou straks achter verlaagd is,had je deze vraag niet hoeven te stellen ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat niet alleen maar de kever is te leuk om te laten staan, met de golf heb ik in 1 jaar al 20.000 kilometers gereden, veel te veel dus.......
|
|
||||
|
||||
![]() nou, mijn stem staat er ook tussen......
Je hoeft niet te raden waar ik op gestemd heb natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
verkoop je je golfje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je met de kever gaat heb je meer kans op een prijs
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bied 2100 euro voor de golf mits in goede staat.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de beide topics samengevoegd... 2 topics is niet nodig, Sabien!
|
|
||||
|
||||
![]() keverrrrrrrrrrrrrr
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja ik wil die kever ook wel eens een keer bekijken