![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een vraagje, kan een complete set panelen uit een polo 2f sth
kopen voor bij mijn g40 stoelen. is niet orgineel g40 maar kleurtjes komen aardig overeen en het zal niet misstaan denk ik. (zwart met groene-paarse en blauwe stipjes) Deurpanel moeten volgens mij passen maar hoe zit het me de achterste zijpanelen? past dit zonder aanpassen? (moet het ff snel weten en heb dus niet uitgebreid gezocht) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je ff snel kijkt: Ja past
Als je ff goed kijkt: Past net niet. Bij de B-stijl mist er een stukkie uit de panelen: bij een steilheck is de B stijl 'dikker' en dus loopt het paneel ietsje terug. Of het stoort? Dat bepaal je zelf.
|
|
||||
|
||||
![]() Ok ik snap het.
ja het liefst heb ik gewoon 2 complete deurpanelen van een polo g40 maar die zijn niet zo makkelijk te vinden. heb al een adverentie op marktplaats staan en 2 aanbiedingen maar die mailen vervolgens niet meer terug........ |
|
|||
|
|||
![]() of gewoon zwarte pakken uit de polo prego/style.
|
||||
|
||||
![]() ja....... zijn die wel goed te vinden dan?
bij de sloperijen bij ons in de buurt niet. wat het probleem is: ik heb alleen de bovenste stukken van de deurplaten, de onderkant in eraf gezaagt en daar zijn mdf platen onder gemaakt. past voor geen meter en ziet er niet uit. daarom wil ik gewoon orginele platen. |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 16:23. |
|
||||
|
||||
![]() Heb er ook een 2f Dashboard inzitten.
staat bij projecten onder ''Polo 2 Coupe 1986'' 2f panelen met oude dashboard kan niet want dan kunnen de deuren niet meer dicht. |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 16:23. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaat idd niet goed. Je kan ze wel vrij makkelijk pas maken.