![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn oude cabrio gestolen al 5 jaar in bezit van een vriend van mij.
Gestolen Golf Cabrio bouwjaar 1987 geheel omgebouwd naar 91er classic line voorzien van creme leer, bordeaux rode kap, windbreker, nieuwe pioneer DR2600, vr6 spoiler onder de quartet set voor. Auto stond op 3 spaaks velgen en moest nog naar de spuiter zat schade aan linksvoor(bumper) en kras over de rechter hele zijkant, stond geen accu in en vulpijp van de tank was ook lek. ![]() ![]() Gegevens auto: Kenteken ![]() Voertuigsoort ![]() PersonenautoMerk ![]() VOLKSWAGENHandelsbenaming ![]() GOLF CABR. 70KW K6Kleur(en) ![]() RoodBrandstof ![]() BenzineAantal cilinders ![]() 4Cilinderinhoud ![]() 1781 cm3Aantal zitplaatsen ![]() 0Aantal staanplaatsen ![]() N.v.t. Massa ledig voertuig ![]() 999 kgMaximum massa voertuig ![]() 1.375 kgMassa rijklaar ![]() 0 kgLaadvermogen ![]() N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:- ongeremd ![]() 499 kg- geremd ![]() 1.200 kg- oplegger geremd ![]() N.v.t.- autonoom geremd ![]() N.v.t.- middenas geremd ![]() N.v.t. Jongen werkt in het buitenland vandaar ik dit even voor hem post. Mocht iemand iets zien????? Last edited by einzer : 27-07-2006 at 23:59. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() niet normaal zovaak zoiets hier te lezen is... zulke lui moet je gewoon ![]() of ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je oproep even op golfcabrio.com gezet, ze gaan idd hard de laatste weken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb het net gezien ja.... Daar heb ik in de laatste 2 weken al 6 cabrio's gestolen vermeld zien staan. Niet normaal meer..... |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zo'n moment voor de doodstraf..........!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Opknopen aan een hoge boom.
|
||||
|
||||
![]() idd.
maar toont wel wwer dat 3 spaak velgen de nieuwe trend worden.. ![]()