![]() |
|
||||
|
||||
![]() allemaal golf 1 spul, Voah weinag!!!
Grill 10 euro GTI achterbank, grijs zwart 15 euro Dashboard 50 euro Achterlichten ( breed model ) 30 euro Klokkenpanelen, 1 met en 1 zonder toerenteller, samen 40 euro Motorblok, 1100 cc, 180.000 km gedraaid, zonder bak 50 euro, 4 versnellingsbak, 40 euro, kabelboom, niet in geknipt, 25 euro donkerblauwe deurpanelen en achterpanelen, 3 deurs uitvoering, 30 euro. Alle schakelaars die je kunt bedenken, 2 eurie per stuk. Zekeringkast incl relais etc, 15 euro Vloerbedekking, blauw, 25 euro Zonneklepjes, per 2, 10 euro Schakelmechanisme voor 4 bak, 20 euro Vloermat kofferbak, 5 euro Iets anders nodig????? LAAT WETEN; ALLES AANWEZIG!!!!!!!!!!!! ![]() P.B. mij of Rocco. Groeten.
|
||||
|
||||
![]() wat voor grill is het en waar kom je vandaan?
|
|
||||
|
||||
![]() standaard grill geen chrome bies... amstelveen
|
||||
|
||||
![]() grill voor enkele lampen? of voor lampen met verstralers?
|
||||
|
||||
![]() grill met enkele
|
|||
|
|||
![]() heb je de achterklep nog ?
zoja wat kost dat ? hoor het wel via pb ! gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() Wat wil je voor de complete ontsteking hebben? Bobine, ontstekings'huis' etc. Werkt nog met contactpuntjes denk ik?
|
|
||||
|
||||
![]() schop omhoog
@robbierobbie roccoloco is ff niet online maar stuur hem ff PB das sneller
|
|||
|
|||
![]() nog een keertje proberen dan maar ??
heb je de achterklep nog ? zoja wat kost dat ? hoor het wel via pb ! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() klep is er dacht ik nog wel...
|
||||
|
||||
![]() Alleen graag reageren in dit topic op de onderdelen die te koop aangeboden worden met vraagprijzen. Wil je weten of de verkoper andere delen te koop heeft, doe dat dan via mail/pb. Omdat dit buiten de aangeboden onderdelen / advertentie valt.
Deze reply's zullen dan ook vanaf hieronder verwijderd worden. Lees de regels voor meer informatie
|
|||
|
|||
![]() mijn golf is uit 81 en ik heb er een 1300 in liggen past de 1100 boom dus zonder te knippen en te doen zoja heb ik interesse kun je me daarover dan pmen? En is hij met zekeringskast of zonder? gr arjan
|
|
||||
|
||||
![]() of het past zal rocco loco je kunnen zeggen..
kabelboom en zekeringskast zijn 2 losse items. (zie hierboven)