![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand weleens BBS RM velgen om G60 remmen heen gehad???
Ik wil mn remmen upgraden maar ik twijfel tussen de G60 280mm en de Scirocco 16V 256mm. Die laatste past zeker want de Golf is met deze remmen en velgen standaard geleverd. Maar ik zou dus nog liever voor de G60 versie gaan als dat past. Is voor een type 1 Seat Arosa btw. |
|
||||
|
||||
![]() Dat past. Zitten op dit forum een stuk of wat die er mee rijden. En de Edition uitvoeringen zijn ook in G60 geleverd en daar zat ook RM onder.
|
|
||||
|
||||
![]() geen probleem g60 remmerij en 15 inch past altijd..
zijn geen brembo 4 zuigers klauwen..
|
|||
|
|||
![]() Ligt eraan onder wat voorn auto, op een golf1 met g60 remmen krijg je problemen. (met adaptorplaten)
Althans ik had er last van, 3delige bbs met et30 raakte de klauw, beetje friemelen aan de klauw bracht de oplossing. Heb je bijvoorbeeld bbs met et25 zul je geen last hebben. Bij een golf2 g60 past het zo. |
|
||||
|
||||
![]() Maar jij zit met de 3 delige velgen met de moertjes aan de achterkant die weleens tegen de klauw aan kunnen komen, en daar heb je bij de RM's geen last van. Of heb ik het mis?
|
|
|||
|
|||
![]() Nee dat klopt deze moertjes raken dan de klauw, met twee delige heb je dit inderdaad niet.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Omdat????????????????????? Juist. rm heeft geen moertjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sow dat zijn veel antwoorden ineens
![]() Het past dus gewoon bedankt! Moet ik trouwens nog kijken voor een bepaalde set G60 (Corrado/Golf/Passat) of is 4x100 altijd goed?
|
|||
|
|||
![]() Geen problemo rij er zelf ook mee, past gemakkelijk.
|
||||
|
||||
![]() En met girling 60 remklauwen , past dat dan ook ?
Dat staat bij nog op de planning namelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even gezocht en volgens mij moet ik de volgende onderdelen hebben:
- Fusee's G60 - Remzadels inclusief houders G60 - Remschijven en blokken G60 Mis ik nog wat? Dit is dan voor de voorzijde. Passen de achterfusee's ook op mn Arosa eigenlijk? Ik zou daar ook graag schijven plaatsen. Nu heb ik trommels. Ik weet dat het niet veel zin heeft btw maar ik wil gewoon weten of het kan. En zouden mijn eigen hoofdremcilinder/bekrachtiger volstaan of is een andere(grotere?) beter? Zo ja welke dan? Tnx alvast!
|
||||
|
||||
![]() Een Golf G60 "Wolfsburg Edition" stond standaard op BBS rm's
![]() Ik heb dit ook eens uitgezocht toen ik de Arosa nog had, ik had alleen klauwen/houders en schijven/blokken nodig, paste zo op de fusee's. Maar ik had ook een 16V Sport en die had standaard al 256mm schijven..... Kun je voor achter niet beter origineel spul zoeken van een Arosa/Lupo/Polo/....? |
|
||||
|
||||
![]() Klopt helemaal. Ik heb alleen een 8v dus daarom heb ik ook de fusee's nodig
![]() Achterschijven van arosa lupo of polo zou denk ik wel kunnen. Alhoewel, er staat me iets bij dat dit niet zomaar plug and play was. Zal dat nog eens navragen. Ik denk alleen wel dat die van golf/corrado beter te vinden zijn. En waarschijnlijk daarom ook wat goedkoper. Ook zou ik dan de hoofdremclinder en bekrachtiger van een G60 kunnen pakken. Dan is het remsysteem gelijk compleet. Moet alleen iemand kunnen vertellen of dit past....
|
||||
|
||||
![]() Golf G60 heeft hydraulische rembekrachtiging dus dat gaat niet passen. Ik zou gewoon eerst proberen met je originele, denk dat dat wel goed gaat, anders kun je altijd nog op zoek naar een andere......
|
|
||||
|
||||
![]() Ok tnx
![]() Heb in ieder geval al een topic geopend voor de remmen. K zal Ebay ook in de gaten blijven houden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met de rembekrachtiging heeft dit niets te maken, heb op mijn type1 hoofdremcilinder/bekrachtiger van golf2 16v, met g60remmen rondom. Met hard remmen ....kus je de voorruit ![]() Last edited by gti-g60 girl : 12-08-2006 at 07:55. |
|
|||
|
|||
![]() de fusee's passen niet....
hoek van fuseekogel is verkeerd... je moet fuseestukken van een 6n2 gti of een lupo gti hebben...