![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb even een vraagje:passen 5 gaats velgen van een golf 3 onder een golf 4?ik dacht zelf van wel,maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even.
|
|
|||
|
|||
![]() geen probleem 5-gaats golf 3 velgen zijn steek 5x100 en golf 4 is ook 5x100
|
|
|||
|
|||
![]() gelukkig,ik sta op het punt om naar de andere kant van het land te rijden voor een setje
![]() zou een beetje jammer zijn als ze niet passen.de steek wist ik wel,ik maakte me meer zorgen om de ET. maar als jij zegt dat het past,neem ik dat zo van je aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ET waardes kunnen anders zijn, kijk even op de velgen die nu onder je auto zitten en let op de ET waarde alsook de ET waarde van de 'nieuwe' velgen.
|
|
|||
|
|||
![]() vage poep,ET waarde staat niet op de velg.achter past in ieder geval.ik wilde ze er net onderzetten,krijg ik maar 1 wiel los.één of andere kötmonteur heeft blijkbaar in al zijn wijsheid gedacht dat het een goed plan was om ze extreem vast te zetten
![]() en dat soort gezeik heb ik altijd op het moment dat je nergens meer terecht kunt om ze los te laten halen ![]() nou ja,morgen maar even kijken dan. Last edited by gtd-gt : 15-08-2006 at 17:15. |