![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ziet er nou niet echt high-tech uit ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Alle foto's zijn tevergroten behalve die van de motorruimte.... beetje jammer
|
||||
|
||||
![]() gewoon even een 5 in de url typen mawco
|
||||
|
||||
![]() vind hem niet zo mooi, beetje een kruising tussen de saleen en een carrera gt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Qua motorisch ziet het er niet high-tech uit nee. Gaat om wat je er mee kunt, niet wat er allemaal op papier staat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kweenie, klinkt allemaal geweldig maar als ik dan ineens een hoop draden, traanplaat en een bosje losbungelende bougiekabels zie...
|
||||
|
||||
![]() Okeej... best dikke turbo's....
*teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering*
|
||||
|
||||
![]() En wat doet die gozer op de foto bij die wagen?
Heet hij perongeluk brabus, en kan ie niet rekenen? Ziet er zelfbouwpakketterig uit. De tijden dat een nieuwe motor nog met een verdelerkap werd uitgevoerd,.. das meer jaren 80 toch?
|
|
||||
|
||||
![]() hok
|
|
||||
|
||||
![]() dit ding zal vast wel hard voorruit gaan, maar is toch niet te vergelijken met de Bugatti Veyron, dit ding is een zelfgebouwd iets met een veels te dikke motor...
zal wel totaal niet op veiligheid of iets getest zijn laat staan betrouwbaarheid, weggedrag zal ook wel bagger zijn... ik zie dit een beetje als een dragrace auto, t gaat wel hard maar daar houdt t ook mee op... en trouwens dit is nogaltijd de snelste auto ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oh dat mag hier niet he.. oké dan.. ik vind het een h#k ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is een echte Amerikaanse v8, met het spruitstuk zo in het midden erop en de chromen kleppendeksels. Old spul |
|
||||
|
||||
![]() Naar de 100 in 1.67sec. is wel belachelijk snel... heftig.
Ik vraag me af hoe die trekt met 13''. @berserker: juist.. idd de snelste. heb hem in het echt mogen aanschouwen enkele jaren geleden... wat een gevaarte. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ja, blijft lelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat vind ik wel meevallen. heb mooiere gezien, maar een gedrocht kan ik het niet noemen.
|
|
||||
|
||||
![]() Doe mij toch maar een Veyron...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar goed dat het apparaat zo hard gaat, is hij snel uit je zicht ![]()