![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor mijn goedkeuring bij de RDW, met spoed gevraagd:
Bij dezen een oproep richting de grote verzamelaars voor standaard 16V uitlaat delen vanaf spruitstuk helemaal naar het einde. Graag te leen voor 1, 2 weken!!!! Aan de vlamdover wordt wel een verloop stuk gelast. Het maakt me niet uit hoe het eruit ziet als het maar gas dicht is en goed dempt uiteraard. Alvast enorm bedankt. 06-54268352 Groeten Edward x Last edited by Edward : 30-08-2006 at 21:27. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals in je andere topic al aangegeven, ik heb nog wel een complete Golf 3 VR6 uitlaatlijn liggen.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een demper en een vlammendover liggen voor de verkoop
hoeft niet veel op te brengen, en t ligt allemaal in driebergen als je 't koopt heb je volgend jaar ook geen problemen meer met de keuring t komt onder een mk3 VR6 vandaan edit sorry, weet niet waar ik VR6 gelezen heb, maar ik zie nu toch echt duidelijk dat je iets voor een G60 zoekt...
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 30-08-2006 at 21:03. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb nog een demper liggen van een mk3 VR6, die komt onder de zelfde vandaan als die vlammendover... dus denk dat de diameter wel in orde is ik heb dat ding ooit aangeschaft omdat ik een VR6 in de mk2 wilde laten leggen... dit is d;r dus duidelijk nooit van gekomen weet alleen niet zeker welke demper 't is, maar je mag altijd langs komen om eens te kijken of je d'r iets aan hebt zoals ik al zei, ik hoef er niet veel voor te hebben, als t spul maar weg komt
|
||||
|
||||
![]() De ophangpunten komen wel overeen, alleen zul je zien dat de ophanging anders is en je een oplossing daarvoor moet zoeken. Bij de einddemper lukt dat door de ophangrubbers 90gr. te draaien.
Voor de prijs van de VR6 delen die ik heb liggen moet je ff mijn verkooptopic checken Ed.
|
||||
|
||||
![]() deze advertentie mag weg!
|