![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen,
Ik zal me eerst maar eens netjes voorstellen. Mijn naam is Edwin en kom uit Eindhoven. Sinds kort heb ik een Jetta 1.6 uit '92. Hiervoor heb ik een Seat Cordoba gehad. Een 1.8 sx 16v uit '96. Dit jaar was ik daarmee naar W'see geweest maar daar is er eentje achterop geknald. Auto was niet totallos, dus ik heb nog goed gebeurt van de verzekering. Ik heb de auto nog niet zo lang geleden verkocht met schade. Ik was eigenlijk op zoek naar een golf 1. Daarom had ik me hier aangemeld om te kijken waar je op moet letten bij de aanschaf van zo'n auto. Ik las veel over roest en andere zaken. Kortom, het leek mij teveel gesleutel en daar heb ik allemaal geen zin meer in. Dus ik ben toen gaan verder zoeken en ben uitgekomen op deze Jetta. Hij zit vol met kleine deukjes en krasjes, maar dat boeit me niet zoveel.Ook zit er een deuk l.a. in deur. Misschien dat daar wel een ander deurtje inkomt. Maar hij heeft nog niet zo'n absurd hoge kilometerstand. (140.ooo) Verder had de vorige eigenaar er nog een Sebring einddemper onder gelegd, l.m. velgen en mistlampen. Plannen: Ik heb er niet zo veel plannen mee, want ik zie het meer als "tijdelijke auto". Dus ik heb niet veel zin om veel geld in deze auto te stoppen. - Schroefsetje. (Ik word een beetje zeeziek van die vering) - Stuurbekrachtiging. (Als de kosten te overzien zijn) - Voor de gein een keer velgen passen die ik van mijn cordoba over heb. - Klein beetje muziek Genoeg gelult. Nu wat foto's. Eerst de Cordoba.Die was compleet overgespoten. En om de wielen te laten passen waren de wielkassen verbreed. Achterklep op de foto's is er niet meer opgekomen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de schade, waarna ik hem verkocht heb. Van de Jetta heb ik nog niet veel foto's ![]() ![]() Grtz, Edwin Last edited by Edwin : 30-05-2007 at 14:55. |
|
||||
|
||||
![]() poeh... mooie seat..
|
||||
|
||||
![]() zeer nette cordoba! een van de mooiste tot nu toe die ik gezien heb, het zal dus met die jetta ook wel goedkomen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeele mooie seat! echt super! succes met de jetta.. en keep us posted!
|
||||
|
||||
![]() Die Seat is echt super geworden!
Heeft die trouwens de zelfde snuit als een polo 6N? Ben benieuwd wat de plannen met de Jetta zijn, iig succes d'r mee!
|
||||
|
||||
![]() apart, een jetta na zo'n seat
![]() mijn oude jetta: ![]() ![]() ![]() ![]() Veel plezier ermee! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey das mijn jetta hierboven
![]() maar aan je seat te zien gaat dat helemaal goed komen..... Ferry Last edited by Ferry24 : 05-09-2006 at 16:06. |
|
||||
|
||||
![]() Heb jij die hmel zelf bekleed?
Hoe en waarmee als ik zo vrij mag zijn? Ziet er top uit!!
|
||||
|
||||
![]() OMG die seat was echt uber ! Met de Jetta zal het ongetwijfeld ook wel goed komen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de goede reacties.
Quote:
Nee, is hetzelfde als Caddy/ Polo classic 6K. Quote:
Is meer voor de fun. Quote:
Die hemel heb ik zelf bekleed. Met alcantara. Een lijmspuitbus leeg spuiten op je hemel en de stof er netjes tegenaan wrijven. Verder ben ik niet zoveel van plan met de Jetta. Een paar kleine dingen maar. Grtz |
|
||||
|
||||
![]() Mooie seat hopelijk word je jetta net zo mooi
|
||||
|
||||
![]() erg mooie Seat, geen spijt dat je hem weggedaan hebt, na zoveel werk?
weer terug opknappen moet toch geen probleem geweest voor jou, gezien de eerdere foto's. Last edited by silverjetta : 06-09-2006 at 21:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, ik heb geen spijt dat ik de auto heb weg gedaan. Was toch van plan om hem dit jaar te verkopen. Er zit idd wel veel werk in, maarja. Hij moest toch ooit de deur uit. dus heb ik bij dat ongeluk maar meteen de knoop doorgehakt. Ik heb de auto nog goed kunnen verkopen en ik heb van de verzekering nog een mooi bedrag gekregen. Bij elkaar meer als wat ik voor de auto heel had kunnen krijgen. Ik heb de Jetta een poetsbeurt gegeven. Ook heb ik de booskijker er vanaf gehaald. Radio zit er inmiddels ook in. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz, Edwin Last edited by Edwin : 13-12-2006 at 23:12. |
|
||||
|
||||
![]() mooie daily hoor, enne vol met deukjes en krassen valt ook wel mee geloof ik
zie er vrij weinig op de foto's ![]() en idd verlagen en een paar dikke velgen en je bent klaar, meer heb je niet nodig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel erg mooie seat had je! Maar de jetta heeft ook wel potentie! Hoop dat je daar net zoiets moois van maakt!
De mijne ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmmm.. AutoMaxx oeffelt, je komt uit de buurt zie ik..?
|
||||
|
||||
![]() Heb je deze in Nieuw-Bergen gekocht?
|
|
||||
|
||||
![]() Marco
Quote:
Nee, ik kom uit Eindhoven. Dat ding zat er al op. Nas Quote:
Ja, bekende auto? |
|
||||
|
||||
![]() @Edwin,
Jah, ik woon zelf in Nieuw-Bergen, Die heb je van Igor gekocht toch? Zijn vriendin werkt bij mij, verder ken ik hem ook niet echt. Had opzich wel plannen met de auto, maar heeft ie toch besloten om hem weg te doen. Veel plezier ermee, zit die deuk er trouwens nog in? Of is die deuk al gemaakt? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier het antwoord op je vraag ![]() ![]()