![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat volgens mij al een tijdje op MP.
Vaag ding! |
|
||||
|
||||
![]() wat moet je ermee....
hardtop erop maken, en dan wel in een mooie kleur(en) spuiten? |
|
||||
|
||||
![]() Vind hem wel mooi maar moet wel een dakje bij
![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe krijgt hij daar nl kentekens op????
|
|
||||
|
||||
![]() Ding heeft ooit eens in de scene gestaan, was gebouwd door een Belg (Thiery nog-wat), moet zeggen dat hij het blijkbaar wel goed heeft aangepakt. Mijn gedachte was toen dat hij in no-time in verval zou raken.
|
||||
|
||||
![]() Zie dat ding al jaren op meetings....volgens mij op Mania 1995 al...Een hardtop zou niet verkeerd zijn nee.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() was ook op Spa enkele jaren geleden. Stond toen op een aanhanger met een T5 van European Collectables. En ook op de bus zelf stond toen reclame van European Collectables.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb 'm nog op film staan op euro '96.........daarna lange tijd van European collectables geweest.....toen verhuist naar belgie, en nu toch weer terug op nederlandse bodem.
Prijs is ook goed gestegen in al die jaren ![]()
|
||||
|
||||
![]() op zich wel een grappig ding, alleen jammer dat ie zo onpraktisch is...
|
|
||||
|
||||
![]() Reed volgens mij ook rond op VW Euro 2003 met veel mensen+muziek..
Vind `t een leuk ding zo.. |