![]() |
|
||||
|
||||
![]() ... da het een late 1 april grap is !!!
Hoop niet dat die verhaaltjes het nieuws blijven verstoren ... Komkommertijd ? Sponsor Verstappen in gesprek met Jordan Uitgegeven: 19 april 2004 13:13 AMSTERDAM - De kans dat Jos Verstappen dit seizoen nog in de Formule 1 uitkomt, is niet uitgesloten. De sponsor van Verstappen, computerbedrijf Trust, en teambaas Eddie Jordan bespreken maandag een eventuele terugkeer van de Limburger, zo meldt het AD maandag. Jordan zou naar verluidt snel zaken willen doen om Verstappen nog voor het komend weekeinde op het circuit van Imola te laten terugkeren. Verstappen lijkt minder haast te hebben. Hij wil meer zekerheid hebben dat de Ej-14 kan wedijveren met de subtop. Bij Jordan staan de Duitser Nick Heidfeld en de Italiaan Giorgio Pantano onder contract. |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoorde het op de radio vanochtend ook al, ik hoop het voor hem, al is Jordan niet al te best op dit moment maar altijd beter dan thuis zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() Dan is er in iedergeval een betere reden om naar de F1 te kijken.
want nu is er geen reet aan. het bracht toch een aparte spanning met zich mee als "ons sjoske" mee reed.
|
|||
|
|||
![]() Tja, het blijft toch wat rond de soap van Verstappen. Als ik zo op verschillende pagina's wat lees kunnen het 2 dingen (of eigenlijk 3) betekenen. Jos zou Pantano kunnen gaan vervangen omdat ie niet goed presteerd (OF Jos gaat Nick Heidfeld vervangen omdat ie geen sponsorgeld meebrengt en Jordan nu in financiele nood zit) of Trust wil (nog steeds) Jordan gaan sponsoren (eventueel zonder Jos).
Maar voor meer spektakel probeer ik DTM te kijken met Christian Albers, vind het geen leuke jongen maar hij houdt de Nederlandse vlag wel hoog door als 2e te eindigen bij de openingsrace van zondag (die ik gemist heb omdat ik in Hoogeveen was en de VHS weer eens z'n eigen prioriteiten erop nahield). |
|
||||
|
||||
![]() Jij hebt dus ook al zo'n eigenwijze VHS....
![]() De mijne had de band uitgespuwd zonder er iets op te nemen.
|
|||
|
|||
![]() VHS :schieten:
![]() |