![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gister een originele Edition One sticker binnengekregen.
Heeft voldoende geld gekost en nu wil ik hem ook precies op mijn motorkap plakken als dat ze van de fabriek uit erop zijn geplakt. Mijn vraag is nu aan een edition one bezitter met nog een originele sticker erop wat de precieze afmetingen zijn van de sticker t.o.v. motorkap rand en onder welke hoek hij geplakt zit. ![]() Al vast heel erg bedankt, Erik
|
||||
|
||||
![]() Zal ik even een foto voor je maken? Heb de afdruk er nog wel opzitten is bij mij niet zo moeilijk te plaatsen!
Misschien kun je er wat mee? Albie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou je me er wat maten bij kunnen geven misschien met paint ff in de foto zetten hebben misschien andere mensen er ook wat aan ![]() mijn dank is groot !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb even wat metingen gedaan en een tekening gemaakt, A4 moet de motorkap voorstellen
![]() Albie En nu zelf nog een Edition One sticker kopen!!
|
||||
|
||||
![]() Bij de originele stikker zitten de maten er aan vast. Ik weet dat VWropie of zijn broertje van mij destijds een foto heeft gekregen hoe de stikker er bij mij op zit.
|
||||
|
||||
![]() ja klopt Dennis...
die heb ik gehad je foto... en hij zit er mooi op als het na deze duidelijke tekening nog nodig is dan zal ik nog eens bij me broertje gaan neuzen...
|
||||
|
||||
![]() de maten zijn goed, zie hier het resultaat
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor
![]() Nu alleen nog even je auto wassen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er keurig uit hoor, maar die rooie rand is wel erg fel of ligt dat aan mij.
Hoe heb je hem er nu netjes opgekregen? Pb me anders even!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de originele stickers zitten er al wat langer op en zijn daarom wat verweerd waardoor de kleuren niet meer fel zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er aardig uit Erik !
|
|||
|
|||
![]() ik heb je vandaag gespot bij de makado in beek....... ik stond een rij voor je hahahahahahahahaha
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had ik idd gezien ![]() ![]() mooie ride ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien zit de sticker inderdaad erg goed, heb nog op de pc gekeken of ik er een foto van die van mij had maar die heb ik niet meer...
Ik heb toen een originele sticker gekocht bij Rison, maar daar zat geen plaatje of iets bij met de afmetingen voor de exacte plek hoor...
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar heb ik de sticker ook vandaan. weet hoe de sticker er 'eigenlijk' uitziet, de stickers zijn afkomstig uit duitsland van hetzelfde bedrijf waar VW ze heeft laten maken. en 100€ voor een originele ergens anders vind ik toch echt afzetterij ![]() het resultaat mag er zijn, toch ??
|
||||
|
||||
![]() het ziet er erg "echt" uit
en dat voor een schappelijker bedrag dan 100€ hoop ik |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat was het zeker, anders had ik het ook niet gedaan. en het is gewoon echt, kleuren kloppen precies en het lettertype ook, dus waarom 100€ uitgeven ![]() ![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 03-10-2006 at 22:12. |