![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee luitjes,
Vandaag moest de cabrio voor de jaarlijkse keuring naar de garage. Helaas is ie afgekeurd vanwege verroeste veerpoten ![]() ![]() ![]() Heeft er iemand nog wat liggen? Mag ook een complete set zijn (40 mm verlaagd ofzo, maar niet lager..) Laat maar horen! |
|
|||
|
|||
![]() bolku.com heeft het liggen voor je
|
|
||||
|
||||
![]() Zoek je 2 voorpoten?
Ik heb nog 2 voorpoten liggen waar de schokdempers pas van vervangen zijn. €50,-
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog een complete set liggen in zuid-limburg.
Maar afkeur op verroeste poten? Als ze lekken is het afkeur...als er roest opzit toch niet? Anders ff wat verf er overheen doen ![]() Last edited by Golf_1_gts : 06-10-2006 at 18:18. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een setje origineel spul liggen. Voor en achter, mocht je die ook willen. Kosten: 40 euro.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
(Sorry dat ik je er niet aan kon helpen, maar gezien de reacties hier, gaat het vast wel lukken. Misschien een idee om je cabrio op dit forum eens voor te stellen??)
|
|||
|
|||
![]() Ik heb inmiddels van de monteur begrepen dat het niet om de poten gaat maar het schoteltje van de achterpoot, deze wordt gewoon vervangen door een nieuwe.. (of zal ik toch tegen het vrouwtje zeggen dat de poten ook vervangen moeten worden... kan ie meteen een paar cm-ers naar de grond..) Toch bedankt voor jullie reacties!
Als hij terug is van de keuring zal ik eens wat foto's schieten en de cabrio inderdaad eens netjes voorstellen..! |