![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zet het maar in algemeen want andere VW's hebben er ook last van denk ik
Jarenlang in VWtjes rondgetufd met dunne stuurstang en ja hoor : mee met de tijd dus nu een met een dikke .. Je snapt het dilemma c.q. probleem : barst van de so called sportstuurtjes uit de jaren 70 en 80 maar allemaal voor de dunne stang . Nu was in Pololand min of meer bekend dat er een soort verloopbusje opzat en zit maar is dat bij de Passat ook ? Bij de Polo is het wat klooien volgens zeer betrouwbare slaperige bron maar dan is het busje eraf en kan je een stuur met naaf monteren uit de oude dunne naven doos . Dus : is het op een Passat stuurstang ook een verloopbusje ? Zo nee : heeft er iemand nog een naaf liggen voor een dikke stang ? Te koop of te ruil voor en dunne ? |
|
||||
|
||||
![]() Dat is idd hetzelfde systeem.
|
||||
|
||||
![]() Dus gewoon het busje er af slopen Carlito ?
|
|
||||
|
||||
![]() Dan zou het moeten passen. Je moet volgens ETKA wel nog een veer etc achter die adapter vervangen voor een oud model.
|
||||
|
||||
![]() PM het nummer ff van die veer of type het hier .
Je bent tenslotte een van de weinige lieden hier die legaal met ETKA mag werken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je de adapter verwijderd hebt moet je de naaf dus inbouwen zoals je dat van vroegah gewend bent!
|
||||
|
||||
![]() Nu gaat het me duzielen : wat bedoel je daarmee ?
Explain joe needer plies |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb je
823 419 667 n 901 824 01 811 419 548 a en 811 419 341 d nodig. Kosten plus/minus 5 euro. Ik heb het zelf alleen nog nooit bij de hand gehad. Andersom wel en das een voudig te doen. Die bus eraf halen is wel een mindere klus:-(
|
||||
|
||||
![]() Die vw-adapter verwijderen, de onderdelen die daarachter zitten aan ringen en veertje vervangen voor de delen die ik in vorig bericht noemde en dan je sportstuur monteren.
|
||||
|
||||
![]() Kusje
We gaan eens stoeien om een fugly stuur in de Pisrat te krijgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo'n 3 spaaks alu ding uit een rocco1 bijvoorbeeld
|
||||
|
||||
![]() Is je stuur nog op zijn plek gekomen?
|
||||
|
||||
![]() Nog geen tijd voor gehad ...
Denk dat het maar op zoek gaan naar een sportstuurnaaf voor een dikke naafgat wordt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Morgen ook in Zevenhuizen ?