![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik bied bij deze mijn Jetta aan.
Km. stand is 178.510 Het is 1 van de allerlaatste... Ik heb er zelf een velours GT interieur ingezet en een leer GTI dashboard wat in 2 kleuren is. De auto rolt op 15 inch brock B2 velgen met 2 nieuwe voorbanden met een verlaging van 8cm. Klasse II alarm met afstands starten. Grille spoiler. Mistlampen. Dit zijn de gegevens via het RDW Kenteken FL-ZH-47 Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming JETTA CL 51KW U9 Kleur(en) Rood Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1595 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 910 kg Maximum massa voertuig 1.440 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 455 kg - geremd 1.200 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 21 augustus 1992 Datum eerste toelating 21 augustus 1992 Datum aanvang tenaamstelling 16 september 2005 Vervaldatum APK 19 november 2006 Mijn vraagprijs is 2250 euro. Omg. Nijmegen Tel. nummer is 06-28143443 ![]()
Ander heb ik een Jetta 2.0 16V GLI...... Da's pas rap......... ![]() En een '92 Jetta 1.6 En een '00 BMW E46 Last edited by MartijnGT : 04-05-2006 at 19:30. |
|
||||
|
||||
![]() Prijs verlaagd naar 2000 euro...... en gelijk een schop
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig meer foto's?
|
|
||||
|
||||
![]() pm me maar even voor je email adres dan mail ik ze naar je.
De prijs is verlaagd naar 1800 euro omdat er sinds vandaag 2 beschadigde velgen onder liggen
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Em met dit interieur ! ![]() Tevens een upje voor deze mooie rode jetta....! |
|
||||
|
||||
![]() En weer ff een upje..
Een goed bod is ook altijd welkom
Ander heb ik een Jetta 2.0 16V GLI...... Da's pas rap......... ![]() En een '92 Jetta 1.6 En een '00 BMW E46 Last edited by MartijnGT : 12-05-2006 at 21:41. |
|
||||
|
||||
![]() En weer effe een upje.. Ik wil diesel gaan rijden dus daarom bied ik deze zeer nette Jetta aan
|
||||
|
||||
![]() Even een "oude" advertentie uit het stof halen..
Ik ga zaterdag bij deze wagen kijken, zijn er dingen waar ik extra aandacht aan moet besteden. Remmen zijn rondom al vervangen incl. wiellagers achter. Ook zijn er net 2 nieuwe banden gemonteerd. Er is alleen wat schade bij de deurgreep rechtsvoor en aan de achterplaat. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die even aan kan geven wa aandachts punten zijn van een Jetta 2.
Waar moet ik ook vooral op letten bij de motor en bak enz. Zo staat hij er nu bij trouwens ![]() Last edited by VWJean : 13-09-2006 at 19:22. |
|
||||
|
||||
![]() En weer ff een uppie.............
Hij mag weg voor 1650
|
||||
|
||||
![]() En weer ff een uppie
|
||||
|
||||
![]() Jongens ik ben dus bij deze auto wezen kijken en hij ziet er echt heel goed uit.
Geen deukjes, krasjes en vooral de lak is echt ROOD. Ik heb hem niet gekocht omdat ik het financieel niet voor elkaar kreeg en nu dus in de auto van de zaak blijf rijden. Maar het is echt de moeite waard. Het interieur is zeer netjes, geen instapschade en de stoelen zijn zeer stevig en dus niet uitgezakt. |
|
||||
|
||||
![]() En weer ff een uppie.. het zou zonde zijn als ik hem in moet ruilen
|
||||
|
||||
![]() En weer ff een uppie
|
|||