![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo.
wegens het beeindigen van een 1600 projectje en ik deze nokkenas voor mijn golf 2 niet gebruiken kan wil ik hem te koop zetten. het gaat om een schrick nokkenas, gegevens zijn, de lift is 11,2 en geschat 300 graden. ik weet de grades niet exact maar ben bij 2 tuners geweest en die vertelde me allebei dat die 300graden was. deze as is leuk om bijv in een 1600 te zetten waarbei leuk vermogen gehaalt wil worden en toerentallen gehaalt willen worden van tegen de 10000rpm dat is voor de spoeling met de as goed haalbaar. ook is hij leuk om in een 1800 te zetten maar voor beide motoren is een stationair toerental van 1500 toeren wel vereist. het is dus een as voor een motor waarmee je niet door de stad moet gaan hobbelen maar meer voor op de snelwegen of provinciale wegen. ( leuk voor bijv een hobby auto die alleen rijd met mooi weer en het voor die paar ritten niet uit maakt hoe die stationair loopt.) voor deze wilde as heb ik een vraagprijs van 160 euro. voor intresse mailen naar vwmk2driver@hotmail.com of de pm ![]() gr frank |
|
|||
|
|||
![]() He Frank,
Wil het niet lekker lopen in combinatie met je megasquirt.Heb je je eerste rit al gemaakt?Mijne 16v loopt prima geen idee wat er aan vermogen uitkomt zou hem best een keer op een vermogentest bank willen zetten maar denk dat dat wel prijzig is. Greetz Pim |
|
||||
|
||||
![]() motor loopt met ms nu prima.
wil ik deze as in mijn motor bouwen ben ik haast al verplicht om er throttle body's op te zetten en dan mijn ve waardes niet in map maar in tps te doen. ik vind dit net weer te veel van het goede daarom ga ik een lichtere as zoeken/kopen. |
|
||||
|
||||
![]() upje
|
|
||||
|
||||
![]() Nou hij zit erin Frank, loopt super, niks geen last stationair. Loopt 1100 toeren, net zo mooi
![]() |