![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.vankaathoven-tt.nl/Ned/D.../ontroester.htm
Wie kent dit spul (qua ervaring ermee) en is het wat?? Op de site is de kleinste hoeveelheid 25liter,best veel. |
|
||||
|
||||
![]() Nu we het hier toch over hebben, welke ontroest- en behandelingsspullen gebruiken jullie?
En waar kan ik deze in Den Haag het beste halen? Ga morgen aan de caddy beginnen namelijk... |
|
||||
|
||||
![]() Voor de particulier is het ook in 5L proefverpakking te krijgen, staat er op de site...
|
|
||||
|
||||
![]() Fertan, dat ken ik wel, werkte voor mij ok.
|
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me errug mooi spul, dat bio ontroester !!
Heb t ook al eens gezien, 5 liter voor 39,- ex verzenden. (proefverpakking) Anders kopen we t samen wout, jij 2,5 en ik 2,5 , om uit te proberen. Je kan t namelijk ook in een plantenspuit doen en rechtstreeks op je auto spuiten. wil t ook wel eens uittesten ! Let me know, bel me maar ofzo.........
|
||||
|
||||
![]() Meligheid mode on:
Quote:
Als je 't op moet drinken wel jah ![]() ![]() Quote:
Jullie proberen het eerst ff, alst werkt kunnen wij het ook gebruiken... ![]() Meligheid mode off... (zit in een bouwkeet zonder kachel sinds 07.00)
|
||||
|
||||
![]() doe mij ook maar een tankje..dan was ik daar mijn golf voortaan mee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() [quote]Meligheid mode off... (zit in een bouwkeet zonder kachel sinds 07.00)[quote/]
Maar wel een bouwkeet met internet... ![]() Leon,zit deze maand beetje krap in de poen,was ff 500€ aan de keef kwijt.Ik wil het opzich wel proberen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet toch enig vermaak hebben... hoewel het hok groot genoeg is om de gehele Aircooled section alhier erin te stallen ![]() Met één vehikel pp dan...