![]() |
|
|||
|
|||
![]() Een pijnlijke beslissing, maar de Golf gaat de deur uit;
Golf GTI 16v PL - Bouwjaar: 1987 (december) - Geïmporteerd uit Duitsland in 1998, in eigendom van ons sinds mei 2003 (vanaf april 2006 op mijn naam) - Kleur: Tornadorood (LY3D) - km-stand: 280.000 - Bij km-stand 255.000, zomer 2005, is er een gereviseerde KR motor ingekomen (kosten een kleine 2.000 euro) - APK vervaldatum: april 2007 - Recaro kuipstoelen, elektrisch, met bijpassende achterbank - Nieuwe pookhoes en schakelknop - Nieuwe achterbanden (Toyo Proxes), voorbanden versleten - Supersprint spaghetti, geen kat, tussendempervervanger (nieuw) en middendempervervanger (nieuw) - Golf 4 Lucas achterremklauwen met Goodridge remslangen - 9A corrado versnellingsbak met langere 5de (2Y versnellingsbak er los bij) - Nieuwe originele radiator twv 250 euro, deze zomer vervangen! - ATS (imitatie?) velgen, 7J ET 15 met 195/50/R15 banden. - Nieuwe vloermatjes - Werkende MFA - Onderhoudshistorie (echt bijna alle rekeningen) - etc etc Pluspunten: Motor slechts 25.000 km gelopen, loopt nog zeer goed en zuinig (7 - 8 liter/100 km). De motor is zeer geschikt om bijvoorbeeld in een Golf 1 te bouwen, uiteraard samen met de kabelboom e.d. Minpunten: Bij de linkerachterdeur is iemand zo vriendelijk geweest een afdruk van zijn trekhaak achter te laten. Dynamo aan vervanging toe. Verder gebruikssporen. Foto's: ![]() Bij de Golf krijg je het volgende: - Oude achterklep, met los een nieuwe verchroomde gasveer: - Diverse boeken en een ETKA cd-rom: - Winterbanden Vredestein Snowtrac 2 185/60/R14 op stalen (Golf 3?) velgen met korte wielbouten. Deze banden heb ik na de verschrikkelijke vrijdag in november 2005 gekocht en zijn maar 3 maanden gebruikt, kostten ruim 250 euro!! - Golf 1 GTI oliekoeler met nieuwe pakking en oliefilter: - Nieuw rubber voor schuifdak twv 50 euro: - 2x Volksforum.com stickers: - Veel losse spullen, o.a. cilinderkop 16v, 2Y versnellingsbak, dynamo, achterremklauwen, KR-injectie (luchtweger, injectoren, computer), uitlaatdelen, schuifdak, sneeuwkettingen etc etc: - Nieuw linkerzijscherm - Gestraald inlaatspruitstuk (allebei de delen): - 2 reservevelgen (6,5J) met banden 195/50/R15: Al het bovenstaande in 1 koop voor de vaste prijs van 1.250 euro! Los te koop: - Zender alu velgen, 8J ET 0 (zeer breed), alle naafkapjes aanwezig, met los 4x Dunlop 195/45/R15 banden met veel profiel. Prijs: 250 euro inclusief banden! Zie ook Aangeboden: Zenders Voor meer informatie, stuur een PM of een mailtje (tel.nr. zal ik dan toesturen). Alles is te bezichtigen in Enschede. Groeten, Derk
Last edited by Zestienkleppen : 09-10-2006 at 18:56. |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht. Er mag wat mij betreft een slotje op.
Zenders nog beschikbaar, zie bijbehorende advertentie.