![]() |
|
||||
|
||||
![]() verschrikkelijk net ding had ik het geld maar
|
|
||||
|
||||
![]() pff... en dan voor die prijs! onvoorstelbaar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
datum van de 1e toelating: 8 januari 1975, prachtige wagen trouwens, en die stoelen met geintegreerde hoofdsteunen: cult!
|
|||
|
|||
![]() Een super auto. Mooi interieur ook!
|
||||
|
||||
![]() Damn, WAT IS DIT, al die mooie auto's laatste tijd
![]() super auto |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Prachtig! |
|
||||
|
||||
![]() een prachtige auto voor zo weinig...
|
|
||||
|
||||
![]() Geweldig ding!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen,die van ons ook trommels rondom alleen geen hoofdsteunen en geen toerenteller?? maar er zijn ook zo veel verschillende uitvoeringen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat heb je voor uitvoering? Zal zo te horen wel de standaarduitvoering zijn. De auto die hier te koop staat is aan de uitvoering te zien een Golf L . Trommels rondom hadden bij de in Duitsland verkochte Golfje´s alleen die met de 50PK motor (alle uitvoeringen met die motor) het eerste jaar standaard, daarna ook schijven voor.
|
||||
|
||||
![]() dit is inderdaad weer een heel mooi golfje om te zien. heerlijk groen interieur, prachtig. krijg steeds meer zin om naast mijn polo (alledaagse) een golf 1 erbij te nemen, na het zien van wederom een mooie golf.