![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week hebben we er een autootje bij gekocht en wel een Polo uit '88.
Ding is in vrij goede staat, heel wat jaren binnen gestaan maar helaas de laatste jaren niet meer. Morgen ochtend overschrijven en dan zijn we de 3e!! eigenaar, in de afgelopen 18 jaar heeft ie 87000 km afgelegd, valt mee ![]() Zoals het nu staat geen plannen mee, hooguit een setje wielen uit de voorraad ![]() Wat kan allemaal wel en niet qua velgbreedte / ET maat?? Tis een 1.050cc uitvoering en wel 180 woest trappelende paardenhoeven in het vooronder!! Praatjes vullen geen gaatjes, tadaaaa: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() So, tell me what you think!! Tips & trucs zijn altijd welkom, ben nieuw in de wereld van de 86c.
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 17-12-2006 at 13:13. |
|
||||
|
||||
![]() hahha . welkom in polo land..net als mij nieuw in 86c land.. wel ff op polo86c gaan zitten..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pfff nog een forum bijhouden... ![]() Zoals ik al zei, GEEN plannen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Plannen maken wij wel voor je:
Wassen, en die lak schade verhelpen.... ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() leuk polotje
![]() ff poesten (lakschade herstellen) andere wieltjes en natuurlijk een STUK(je) zakken !! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() hee aanhangsel, dit is de syncro (sienkro) uitvoering lijkt het wel haha! Nou binnenkort poetsen met dat ding! Wil wel ff helpen, altijd leuk werk! Heel veel succes ermee, ziet er nog netjes uit inderdaad!
|
||||
|
||||
![]() gewoon poetsen en koetsen
mooie wagen veel fun en veilige kilometers dr mee |
|
||||
|
||||
![]() Leuk wagentje gozah, pik piemul ompieler of whatever. Ff klienen en kneuren.
btw wel wat denigrerend hoor, het vrouwtje... (drupdrup)