![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand had me een e-mail gestuurd over een Golf 1 diesel die te koop stond in Zeeland (ik woon zelf in brabant). Hij heeft me later ook wat foto's gestuurd, maar de auto zal mij te veel werk kosten. Misschien dat er hier mensen zijn die geintresseerd zijn.
Quote:
Kenteken gegevens: Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 171091 GOLF DIESEL Kleur(en) Groen Brandstof Diesel G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 0 KW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter Nee Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Niet geregistreerd Massa leeg voertuig 806 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 30-09-1977 Datum eerste toelating 30-09-1977 Datum aanvang tenaamstelling 31-05-2006 Vervaldatum APK 10-02-2006 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. (sinds wanneer zijn de kenteken gegevens eigenlijk veranderd op de RDW site?) Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Hier staat hij te koop: http://www.autobedrijfleoroelse.nl (hij staat niet op de site zelf) Quote:
|
|||
|
|||
![]() Zo te zien een "gladde" kap. Dus wie hem koopt, kijk wel ff of je de kap nog kunt maken.
edit: zo te zien op die andere foto toch geen gladde kap. Ja, ik weet dat ze ook niet op dit bouwjaar zitten. Maar dat gebeurd wel vaker.
|
||||
|
||||
![]() een gladde kap? dat is nieuw voor me
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat zit er geen "richel" aan de voorkant. Zijn zeldzame kappen. Worden alleen gebruikt op modeljaren 74 en 75 en het begin van 76.
Is wel ergens een topic over.
|
||||
|
||||
![]() Als je goed kijkt zie je wel iets zitten .. dus geen gladde kap.
Ding is wel flink gaar trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze auto staat bij garage Leo Roelse in Grijpskerke, en da's dan weer drie kilometer van m'n huis.
Ik heb al eens gelonkt naar deze auto, maar ik betwijfel of die nog te restaureren is, het interieur ziet eruit alsof er regelmatig nattigheid in de auto is geweest, en rondom ziet het er erg bijgekwast uit. Aan de andere kant; dit is een rat zoals ratten ontstaan! Deze auto is tot voor kort "im einsatz" geweest, rijden en buiten slapen. Geen gemaakte rat, maar gewoon een uitgeleefde Golf Diesel, eigenlijk heeft het wel wat ![]() Als er animo voor is wil ik wel eens btere foto's maken. Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Mijne ziet er al niet te fris meer uit, maar deze ziet er echt niet beter uit
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
100% mee eens; ophalen, dichtbakken, zakken, turbodieseltje erin met flink wat overboost en blazen maar! Oh ja, en vooral NIET wassen! ![]()