![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() super ding die polo.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vind je? De motor is idd super. Maar de polo er omheen niet. Niet dat ik wat tegen polo's heb. Vind het super auto's mits ze origineel zijn qua uiterlijk. En dus niet zoals deze met die luchthappers en plastic er op. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ach das het werk niet..eraf gaat sneller dan erop
|
||||
|
||||
![]() technish echt een toppertje
|
|
||||
|
||||
![]() dat is pas een dikke polo!
|
|
||||
|
||||
![]() stond pas geleden zon salzmann frame voor polo om 1.8t er in te kunnen lepelen op ebay.de.....Was wel benieuwd hoe dat er uit zou zien, en ziet er echt super uit onder de kap, ( onder die afschuwelijke kap
![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de auto verschikkelijk!
|
||||
|
||||
![]() Ze zeggen ook altijd schoonheid zit van binnen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Geile karre
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zeggen alleen lelijke mensen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus lelijke auto met snelle motor ![]()
|
||||
|
||||
![]() is wel een must om je polo wat te verstevigen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Beetje jammer.
Ga je veel extra gewicht inbrengen door er een 1.8T big block in te hangen, heb je vervolgens nog maar 225pk... Kun je net zo goed een 1.4 nemen ![]() Da's ook nog 's redelijk plug and play ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar als je dan de motortuning van bijv. Melchior of Carlo neemt, wordt het ineens wel erg leuk. 500pk in een auto van 850kg, das vragen om een begrafenis!
|
|
||||
|
||||
![]() basis is er idd idsard. denk dat als je een 350 a 400 pk eruit trekt een leuke auto hebt
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je dat totaal niet op de baan krijgt, je zult alleen maar rubber verbranden en een kut wegligging hebben, beter ietsje minder pk's/koppel en minder gewicht, zul je stukken sneller mee zijn....
doe dan meteen een polo 1 vr6 bi-turbo 4wd
Last edited by Berserker : 24-10-2006 at 19:10. |
|
||||
|
||||
![]() valt mee ken genoeg golf jes 1 die op chimay rijden en meer dan 500pk aan boord hebben.. die komen ook niet op de trailer..
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoel maar toch, ik denk dat t bij een polootje van 750kg niet meer uitmaakt of je 350 of 1000 pk hebt...Je krijgt t gewoon niet op de weg...
|
||||
|
||||
![]() wow die v6 biturbo heeft wel een gruwlijk mooi geluidje!
|