![]() |
|
|||
|
|||
![]() halloa,
ik heb een interieur van een golf 2 te koop ! volgens mij van een gti (?) dus 2 stoelen + achterbank ! bestuurders stoel heeft instapschade op de "wang" van de zitting ! het is grijs met een rood streepje/ruitje op de zitting/rugleuning ! vraagprijs 100 eurie gr. Martijn p.s. reactie's via p.b. graag !! ![]() ![]() ![]() Last edited by jetta mk1 '82 : 10-11-2006 at 17:16. |
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is is dit een 16v interieur... ik heb er ook nog eentje in de schuur staan compleet met deurpanelen...
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar deurpanelen van zo'n interieur, of evt,. zo'n geheel interieur..
|
|||
|
|||
![]() weet niet wat voor soort deurpanelen er bij horen ?
heb de auto zo gekocht met deze stoelen dus durf niet te zeggen dat het de panelen zijn die jij zoekt !? gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Grijze deurpanelen, met een rood streepje erin, precies gelijk aan de stoelen.
|
||||
|
||||
![]() Gaat het om een 3- of 5-deurs uitvoering?
|
||||
|
||||
![]() 3-deurs uitvoering, mijn deurpaneel heeft lichte waterschade aan de onderkant en is daardoor onmogelijk goed vast te zetten. Wanneer iemand er één aanbied zou dat mij erg helpen.
|
|||
|
|||
![]() het gaat idd om 3 deurs en er zitten grijze deurpanelen in de golf maar dat rode streepje kan ik niet voor me halen !?
maar denk niet dat ze van een gti zijn want er zitten geen deurbakken op !? gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij zitten er deurbakken met een opbergvak op (naar voren klappend klepje)
|
|||
|
|||
![]() prijsverlaging !!
100 euro !! gr. Martijn @ cabrio82er weet welke deurbakken je bedoelt maar mijn panelen zijn bakloos !? |
|
|||
|
|||
![]() upje voor de foto's !!
|
|
|||
|
|||
![]() een (goed) bod is uiteraard ook welkom !!
|
|
|||
|
|||
![]() niemand intresse in dit interieurtje ??
|
|
||||
|
||||
![]() Als je voor mij een paar goede foto's maakt van de deurpanelen en de bijrijderstoel wil ik wel een goed bod doen...
|
|||
|
|||
![]() @ cabrio82er deupanelen horen zover ik weet niet bij de stoelen maar zal v/h weekend proberen een foto jou kant op te krijgen !!
en gelijk even een vrijdag middag upje !! |
|
||||
|
||||
![]() Ow is goed, niet goed gelezen sorry maar ik ben nieuwsgierig naar de foto's
|
|||
|
|||
![]() een goed bod is ook welkom !!
|
|
|||
|
|||
![]() halloa,
door de aanschaf van een polo mag het interieur ook weg met een golf 2 eromheen ![]() het is een (dof) rode 1.6 automaat zonder APK !! vraagprijs voor 225 eurie !! gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
goed laten droogen en in de behang plaksel zetten weer laten droogen is ie weer kei hard ![]() |