![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden, witte kever uit 1972, lak is slecht, maar auto rijdt goed zit nog apk op, bijna nieuw bekleding, leuk om rat van te maken,
vrpr 950 of TEAB ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by The_saint : 23-08-2006 at 15:57. |
|
||||
|
||||
![]() auto is van een maat van mij, ik zal morgen ff wat foto's schieten, voor zover ik weet, moet de accubak nog vervangen worden, daar heeft ie geloof ik al wel een nieuw stuk voor, en er zit een gat in het rechts achter in het spatbord oh en zit een 1200 motor in
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() excuse moi, de auto staat in alphen aan den rijn en dus ook daar eventueel te bezichtigen
|
|
||||
|
||||
![]() up, waar zijn de geintresseerden gebleven?
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is van 73 volgens RDW.
Ik ga net op vakantie, als ie er nog is als ik terug kom heb ik ook wel interesse.
|
||||
|
||||
![]() @Rico pm beantwoord
@Stijn, eerste tenaamstelling is in 1973 geweest, volgens mij (correct me if I'm wrong) is het een model '72, en zolang in dit topic niet staat ie verkocht is, zal die het ook niet zijn :-) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 113031 - Dus een 1303? ![]() Kleur(en) Wit Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig Info 795 kg Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - Datum eerste afgifte Nederland 15 augustus 1973 Datum eerste toelating 15 augustus 1973 Datum aanvang tenaamstelling 6 september 2005 Vervaldatum APK 27 september 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Er staat 'Kever uit 72' en volgens mij loopt het modeljaar altijd een jaar voor op het kalenderjaar, anders was het in 2006 moeilijk een model 2005 verkopen denk ik. Maar maakt niet uit! Ik check het topic nog een keer als ik terug ben.
|
||||
|
||||
![]() durf het niet te zeggen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie jij een bolle voorruit? ![]() Dit is de handelsbenaming, op keversite kun je vast wel vinden waar deze code voor staat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() 113031 : volgens http://home.tiscali.nl/t053978/vw_tab.html#type zou het dan een Kever moeten zijn met een 1600 cc motor. Klopt dat wel? De Kever heeft namelijk een dichte motorkap.
Weet je motornummer, heeft hij toevallig schijfremmen? Jens
|
||||
|
||||
![]() een 72-er met olifantenpoten ? Dat moet het een 1300 S zijn
schijffies 1600 dashboardcover olifantenpoten lange overbrenging 1 puntje inderdaadhoe zeend het omschrijft...er moet een motorklepop met koelsleuven
|
||||
|
||||
![]() heeft wel schijfremmen maar volgens mij is het een 1200cc
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk eens naar de versnellingsbak-code, altijd interessant! Staat onderaan, op een schuin stukje. Lange bakken zijn duur, verhoogt de verkoopkansen enorm! Jens
|
||||
|
||||
![]() ff nagevraagd, is een 1200cc met korte bak,tis ook gelijkstroom, en zoals eerder vermeld voorzien van schijfremmen
|
|
||||
|
||||
![]() up, inruil leuke goedkope golf/jetta ook mogelijk
|