![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Precies....die snapt het niet helemaal..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Kijken wat ie d'r op zegt:
Mein lieber Bursche. Das was du da anbietest ist nie im Leben ein Pirelli, allerdings niemahls einer in original Zustand. Ich würde gerne wissen was du auser die Felgen noch mehr vom Auto abgeschraubt hast, aber ich denke die bessere Frage wäre da folgende: Wast von der originalausstattung ist noch vorhanden? Die Räder sind futsch, die stosstangen stimmen nicht, die original Innenausrüsting stimmt nicht, und der motor ist im Eimer.
|
||||
|
||||
![]() Mis alleen de originele grille en velgen....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik mis ook de originele spiegels. Afgezien van een beetje lak op de kunstofdelen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op mijn beeldscherm is het een zwarte...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu je het zegt, dacht aan een blauwe, dan mis ik alleen de spiegels nog. Dit model hoort erop. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bron : www.doppelwobber.de:
Aussenausstattung Pirelli Leichtmetall-Felgen 6 J x 14 und Breitreifen 185/60 HR 14 Radhausverbreiterungen Stoßfänger und Außenspiegelgehäuse auf die Wagenfarbe abgestimmt (ausgenommen bei Lackierung in "Schwarz" oder "Diamantsilber metallic") unterer Frontspoiler in Mattschwarz (unlackiert) Doppelscheinwerfergrill (Halogen Haupt- und Nebelscheinwerfer) rote Grillumrandung grüne Wärmeschutzverglasung (auf Wunsch ohne Mehrpreis) Heckfenster mit schwarzer Einfassung Innenausstattung Vier-Speichen-Sportlenkrad mit Lederkranz Mittelkonsole Türablagekasten vorn Lenkradkranz mit echtem Leder bezogen A-Säulen Verkleidung in Mattschwarz Funktionsausstattung Beifahrer-Außenspiegel konvex von innen einstellbare Aussenpiegel MFA; Schalt-/Verbrauchsanzeige Drehzahlmesser Doppeltonfanfare Nebelschlussleuchte Farben Farbe Alpinweiss Lhasagrün Marsrot Heliosblau Schwarz Diamantsilber Bemerkung --- metallic metallic metallic --- metallic Farbbeispiel Farbcode L90E LA6V LA3A LA5Y L041 L97A VW Code P1 W1 C5 A1 Z4 Motoren/Preise MKB Hubraum Leistung (kW/PS) Getriebe Türen Preis (DM) DX 1.781 82/112 5 Gang 2 16.963,93 DX 1.781 82/112 5 Gang 4 17.542,38 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ich nix verstehen..... ![]() Deze spiegel zit er overigens wel op, aan de linkerdeur http://www.der-pirelli.de/bilder/de...rte_spiegel.jpg Voor een Pirelli is de 1e toelating overigens te vroeg: 05-01-1983! De Pirelli werd pas geleverd vanaf april/mei 1983. Striping op de zijkant hadden zwarte Pirelli´s overigens wel, neemt niet weg dat dit geen Pirelli is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt er in het kort op neer dat er weinig Pirelli aan deze originele Pirelli zit, en wat er wel nog aanzit is kaput! Vreemd genoeg heb ik nog geen antwoord gehad. ![]()
|
||||
|
||||
![]() "Ich nix verstehen" was maar humor, misschien dat de verkoper een Turk is die dit dan b.v. zal zeggen als hij met jou hele vragenlijst wordt geconfronteerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staat al een aantal vragen onder aan de advertentie (voornamelijk ove rhet ontbreken van Pirelli onderdelen) en meneer heeft er keurig antwoord op gegeven, dus die vlieger gaat deze keer niet op. Ik dnek dat het gewoon bij volledig negeren blijft.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die vragen had ik nog niet gezien.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraag me af waarom de mijne d'r niet bij komt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mis ook het lederen stuur...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat verschil kun je op foto slecht zien. Hier een origineel Pirelli stuur. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad. Die stuurtjes zijn haast niet meer te vinden. Gelukkig zat ie er bij demijne nog in toen ik hem kocht. En een pirelli is geleverd van mei tot oktober 1983 en er zijn ca 40.000 gemaakt. Mijne is van 1 juni 1983. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ging vanavond nog zo'n stuurtje weg op ebay voor 71 euro, zijn nog jaren in de golf 2 geleverd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch geen lederen (in de mk2 tenminste niet)? Ik heb ook nog zo eentje, maar dan rubbâh.