![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() te koop
G60 motor met alles erop en eraan. dus met bak, kop, onderblok , onsteking, enz..... ZONDER LADER! +- 150.000 km staat nog op het subframe, dat krijg je er ook bij. prijs: 600 euro complete 16V KR motor 128.000 km dus met bak, kop, onderblok, onsteking, kabelboom met subframe. prijs: 650 euro 2x set 256 mm remmenset (16v vanaf 1990) 100 euro per set, klauwen schijven en naven. nieuw inlaatspruitstuk vr6. 100 euro blauw elektrisch verstelbaar recaro interieur wolfsburg edition, paar brandgaatjes. zitten en werken nog perfect deurpanelen met speakeropbouw. 225 euro fire and ice velgen (estoril): set 200 euro met banden. siglachrome achterruiten edition: prijs 125 euro wolfsburg edition emblemen zijschermen prijs: een goed bod via pm anders hou ik ze zelf. wolfsburg edition stickers: goed bod zie foto: klik hier voor meer info: 0629042468 b.g.g. 0645286157
bora TDI golf 4 cabrio heiglijn www.vw-speed.nl Voor al uw vervanging- en slijtage onderdelen ook OEM www.delmau-shop.nl Last edited by maurice_vr6 : 04-03-2006 at 22:58. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig die wolfsburg edition emblemen voor in de zijschermen nog?
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt PB omtrend de g60 motor
![]()
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik zie dat je een KR te koop hebt met 128000 gelopen? heb je hm nog? en verkoop je hm ook kaal? ik heb er evt interresse in. graag reageren via email. mvg chris (chrisz72@hotmail.com) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Contactangst ? Kopen is vragen en ik zie toch echt een telefoonnummer erbij staan SMS is ook veilig ![]() |