![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog één vdo inbouwmetertje liggen met een geribbeld randje. Geen oliedruk of olietemperatuur meter want die heb ik al.
Ruilen tegen ander metertje of andere onderdelen of centjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omhoog ofzo...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een meter liggen, welke weet ik zo even niet.
Zal dit weekend wel even kijken. Hoor je het wel |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga ook even kijken
|
|||
|
|||
![]() Ga ik ook even zoeken [morgen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik "moet" zowieso nog vanalles van jou hebben, jan...
![]() Bedankt voor het kijken gaan alvast allemaal he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb gekeken maar helaas niets gevonden.
Dacht dat ik nog iets had liggen maar niets van waar"SORRY |
|
||||
|
||||
![]() maakt niks uit
![]() Ik heb nog twee kansen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal ook het magazijn eens induiken voor je, heb genoeg VDO-meters liggen, weet alleen niet of het er ook exemplaren met geribbelde rand tussen zitten. Ik kom er nog op terug!
|
||||
|
||||
![]() dankuwel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je gaf toch geen "corrigerende tikjes"op de metertjes af en toe he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb net even gezocht en heb nog een vdo-meter liggen, is er een voor de accu spanning.
Wat "moet"je nog meer van mij hebben dan ![]() Heb nog wel 4 gts velgen liggen. |
|
||||
|
||||
![]() hehe andere jan (golf mkII 16v)....4 gts velgen? Zou je me daar misschien een fotootje met een prijs van kunnen pm-en. En wat wil je voor het metertje hebben zou je daar ook een foto van kunnen maken
![]() Last edited by Golf_1_gts : 27-10-2006 at 18:57. |
|
|||
|
|||
![]() Zal morgen wel een foto maken, moet eerst werken .
Zijn velgen die standaard onder de golf 1 gts zaten. Zijn wit en 13" . Mail me even je gegevens. Wat het metertje betreft, dat komt wel goed. |
|
||||
|
||||
![]() ok pm-etje gestuurd
|
|
||||
|
||||
![]() Ook nog gezocht:
Lampjeshouder voor achter het verwarmingsbedieningspaneel golf 1: lelijke foto erbij ![]() ![]() Mischien heeft iemand ze hier nog liggen: Afstands schijfjes voor tussen de carbs en de inlaat (40 mm) Rembekrachtiger/hoofdremcilinder van de golf 1 gti (vw II klauwen). Als golf 2 ook past. aanbieden graag. Last edited by Golf_1_gts : 15-11-2006 at 20:59. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Heel goedkoop bij de dealer te krijgen dacht dat het nummer 321 919 040 is.
|
||||
|
||||
![]() ik heb helemaal geen verlichting in mijn golfje bij het verwarmingspaneel? of hebben oudere golfjes (oude type dash) geen verlichting daar?
![]()
|
||||
|
||||
![]() @jurgen dankuwel, dan ga ik daar even langs (bij de super onvriendelijk jongen wat daar werkt
![]() @ arjanE, zou kunnen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Rembekrachtiger en hoofdremcilinder die heb ik wel liggen [van een 81er GTI]
|