![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat iemand me hier even verder kan helpen.
Ik heb al een tijdje een setje Centra's liggen (geen idee welk type) en ben benieuwd wat het voor iets is. Ze zien er niet uit, omdat de vorige eigenaar het wel een goed idee vond om ze wit te verven, met een verf die er duidelijk niet voor bedoeld is. Ik zeg met opzet verf, en niet lak, want het heeft niet echt de eigenschappen van een lak... Dit is het setje van Gert, en zo zie ik ze ook wel vaker op het internet staan. Deze hebben dus aan elke kant 6 sleuven, en een totaal van 18. En dit zijn dan de mijne. Ze hebben aan elke kant 7 sleuven zitten, dus in totaal 21 stuks. ![]() Alls iemand me hiermee verder kan helpen hoor ik het graag. Owja, Luuk, kun jij me vertellen of dit JIL velgen zijn? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die op mijn foto zijn 14 inch
Zie ik het goed op jouw foto dat daar 15 inch op de band staat ? |
|
||||
|
||||
![]() ehm 13 toch gert?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker weten 13 inch, die van Gert dan, die kwamen volgens mij uit mijn schuur. |
|
||||
|
||||
![]() De mijne zijn in ieder geval 13 inch, en nou wil ik met Gert niet in strijd gaan over de maat van zijn eigen velgen, maar ik dacht inderdaad ook dat de jouwe ook 13-ers waren...
|
||||
|
||||
![]() Sorry : heb een set of 40 aan velgen liggen en die liggen al een maand of 4 buiten mijn gezichtsveld en mijn parate kennis is aardig weggezakt blijkt maar weer
![]() |