![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die gozer hadden ze gewoon moeten laten gaan!
Hahahaha, een held wat mij betreft! Doet me nog het meest denken aan mijn rij-stijl! |
|
||||
|
||||
![]() Kijk die coppers. Ze duiken erop als vliegen op stront..
|
|
||||
|
||||
![]() r3sp3ct en idd ik rij elke dag zo, het is me overigens wel een keer gelukt ruzie met mijn ex
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je dit ziet...
Zowieso: dat er een TV heli bovenhangt... maar dat terzijde.. VOL gas tikje uitdelen.. naja. goed, ze doen hun best maar dat ie dan 2 keer gewoon weer door rijd: Respect.. maar hoe ie dan vervolgens aangehouden word.. 'dat kan alleen maar in Amerika'.. getrokken wapens,... Why is that? Waarschijnlijk heeft ie gewoon niet betaald bij het tanken ofzo.. Laten we er met 10 man bovenop gaan liggen.. Wat een eikels. En dan zijn er nog mensen die graag eens naar Ami land gaan?
|
|
|||
|
|||
![]() Wat is er mis met deze aanpak? Gozer heeft auto gejat en word zo aan de kant gezet van mijn part geven ze hem ter plekke een nekschot.
|
|
||||
|
||||
![]() JA.. GOED PLAN
Volgens mij krijg je een fijne schade bak terug.... Is jouw auto je een leven waard? Mijn gebakjes niet.. -0- Een hand of een vinger misschien...
Last edited by sjampoo : 30-04-2004 at 11:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echte Mel opmerking :p |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind mijn auto's wel het leven waard van een of andere junk of andersoortig tuig ja.
Iedereen loopt altijd zo te zeiken op de politie dat ze zo weinig doen en nu zie je een geval waar de politie optreed zoals ze moeten optreden en dan is het ook niet goed... |
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt het zekers okay deze aanpak... aangezien ze laatst alleen al mijn Kever hadden opengebroken (radio pleite) en beschaadigd kan ik nu al een beetje voellen hoe het is als die schooiers je auto echt stelen!
Maar zijn rijstijl is wel klasse!!! Echt heerijk zoals hij iedere keer weer wegkomt! Zeker RESPECT...