![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik zoek een ruimte (garage, loods) om mijn Golf 1 uit 1983 te stallen. Ik moet er kunnen sleutelen, rotzooi kunnen maken (ik ruim het uiteraard zelf op) en zelf een sleutel van de ruimte tot mijn beschikking kunnen hebben. De ruimte dient vochtvrij te zijn. Ik wil er maximaal €35,- per maand voor betalen. Omgeving Eijsden/ Maastricht is een pré, omdat ik af en toe langs moet kunnen komen enige (periodieke) dingetjes te doen aan de wagen. Laat maar wat horen als jij een ruimte als bovenstaand beschreven ter beschikking kunt/wilt stellen. Met vriendelijke groet, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat je voor 35 euro nog niet eens een garagebox kunt huren, zonder stroom waari niet gesleuteld mag worden, ik woon zelf in Landgraaf en zelfs hier is zoiets niet te vinden, laat staan Maastricht...
|
||||
|
||||
![]() voor 35€ mag hij nog niet eens op mijn oprit staan.
alle gekheid op een stokje!! berserker heeft gelijk voor 35 vind je niet veel. Voor 150 kunnen we misschien praten... |
|
||||
|
||||
![]() hebben jullie hem wat te bieden??? bied aan dan... afkraken word niet gewaardeerd
|
||||
|
||||
![]() dat ik wat te bieden heb lijkt me wel duidelijk.
Eerst eens kijken of hij intresse heeft ivm de prijs. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uuh volgens mij kraak ik hem niet af, maar probeer ik te zeggen dat dit niet gaat lukken...
|
||||
|
||||
![]() Ik ben een tijdje geleden wezen kijken voor een garagebox in Vaals, heb ik achteraf niet nodig gehad, maar daar er waren toen, afgelopen september, voor zo´n 35,- tot 45,- Euro p/m te huur, dus zo onmogelijk is de prijs die Sjoes85 maar maximaal betalen wil niet...
|
||||
|
||||
![]() ok maar kun je dan ook nog je kont draaien als je erin staat met je auto?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is idd. wat anders...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is dus precies wat ik zeg, een garagebox in Vaals vind je er misschien wel voor, zelfde hier in Landgraaf, maar in Maastricht dus niet +dat in het contract met een garagebox vaak staat dat t alleen voor opslag gebruikt mag worden, dus niet voor te sleutelen, en je dus ook vaak niet eens electriciteit hebt... Dus zo onmogelijk is die prijs dus wel...
|
|||
|
|||
![]() Dus als ik er niet per se hoef te sleutelen is die prijs wel schappelijk?
primair doel is de auto wegzetten. Dan kom ik eens in de twee weken ff de banden n kwartslag draaien, de koppeling paar keer indrukken of effe een rondje gaan toeren. Sleutelen zou wel handig zijn als dat kan, maar als dat t allemaal zo duur maakt, dan maar niet. @dekilo: wat heb je in gedachten? Groeten, Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
zoals je bij de advertenties zag, zoek ik ook een ruimte in de buurt. voor iets meer geld vind ik wel wat, dus laat maar weten als je samen iets wilt huren. pb graag. mvg, dado |