![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na ze in de schuur voor de 2384 ste keer versjouwert te hebben ...
Ik kan ze bij de andere velgen leggen mochten ze niet verkoopt worruh dus das het probleem niet . Doe er je voordeel mee . Elke set is 100 euro dus geen gemierencopuleer of andersoortige gefriemelpiemel . Wolfrace Turbo 6 x 13 et waarschijnlijk 13 zoals alle velgen uit die tijd And les but not lies Alley Cat Rallye 5,5 x 13 Lekker licht want een beetje meer magnesium erin . Pirelli 6 x 15 Helaas zijn het er maar 3 . Zoek er op je gemak een bij en je bent de gelukkige bezitter van 4 stuks van deze velgen . Last edited by Baldrimmer : 10-01-2007 at 18:14. |
|
|||
|
|||
![]() waar kom je vandaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Uit een waterkraan .. ik ben een smurf
![]() Dorpje vlakbij Breda |
|
||||
|
||||
![]() Naafkapjes bij de Allycats?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb al een setje alleys gert (ook van jou geruild ooit).... zijn dat dezelfde type als deze?
sportklassiek klassieker forum Last edited by Christiaan : 14-01-2007 at 13:37. |
|
||||
|
||||
![]() Tja Ron .. die naam was op VW Forum oude style ook al hilarisch
![]() @ Beer : MSN eens een keer een foto van die Alley Cats . Geen idee meer |
|
||||
|
||||
![]() P.s. weet iemand de ET waarde van die Pirelli velgen ? Staat er niet in .
|
|
||||
|
||||
![]() PIRELLI Felgen 5 1/2x15 und 6Jx15 ET 38, KBA 40424 / KBA 40440 sind SONDERAUSSTATTUNG
Alstu.........
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat geld voor de door Ronal geproduceerde Pirelli's met 9 P's. Zegt dus niets over deze velgen.
|
||||
|
||||
![]() De ET waarde zal niet veel afwijken denk ik .
Voor HJ : ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mocht iemand Ronnie spreken vraag dan waarom hij niet belt voor de Pirellis upje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oud ijzer boer was op zondag open
![]() Slotje !! |