![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo dan,
mezelf maar ff voorstellen. mn naam is Hartger woon in B-town ( dan lijkt t nog wat) ben al jaren vw lijp, begon met type 3 1.6 toen type 3 vr6 1996. daarna mk 1 gti 1983, daarna mk1 G60 983 Dan maar weer vr6 en nu weer mk1 1983 gti 16v. Heb ze nu dus allebei! ben ook heel veel bij Karretje en Menno, daar heeft mn mk1 al een paar keer op de foto gestaan en dacht laat ik m er nu zelf maar ff opzetten. verders vet forum. t voelt altijd goed om met anderen dezelfde hobby te hebben. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en als ik nu begreep hoe ik foto's erbij krijg dan komt t helemaal goed......?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() welkom,en kom maar met de foto's!!!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dusssss
|
|
||||
|
||||
![]() thanks mates!!!!! "VW TEAM LOWCORE"
|
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor die 1 van je , vraagje is ie ooit rood geweest?
dat is ook een vette kleur. maar de kleur van deze zie je niet veel. veel plezier op het forum hier. gr Alvin
|
||||
|
||||
![]() Gruwelijk mooi karretje! Voor een racer ziet ie er perfect uit. Alleen nog even het sleepoog spuiten!
|
|
||||
|
||||
![]() yep was ooit rood, sleepoog is ff gebruikt zeg maar, vandaar verf eraf. moet nog ff bijwerken.
|
|
||||
|
||||
![]() of ff een kapje van een ouder type 2 erop duwen.
|
||||
|
||||
![]() zit alleen nog te denken om een zwarte rand op mn bumpers te spuiten... maar ben er nog niet helemaal uit
|
|
||||
|
||||
![]() een zwarte rand op je bumpers zou waarschijnlijk niet mis zijn
en eens op je gat zitten om je wielen goed te poetsen zou ook niet mis zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was het eerste wat in mij opkwam toen ik deze Golf zag!
|
||||
|
||||
![]() mooi gemaakte wagen, wat was het oorspronkelijk voor uitvoering + motorblok?
|
||||
|
||||
![]() gaaf karretje man, ik vraag me altijd af hoe ze die uitlaat zo fier omhoog gedraait krijgen....