![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien ik 3 setjes Corradostoelen heb gebruikt om er twee behoorlijke stoelen uit te trekken heb ik aardig wat onderdelen over.
1x linker zittingframes 4x leuningen 1x complete (voor de voorstoelen set) bekleding grijs (met instapschade L) 1x complete (voor de voorstoelen set) bekleding zwart (met instapschade L) 2x zwarte hoofsteunen 2x grijze hoofsteunen Vullingen voor de zittingen en de leuningen, geen wangen meer. Wat kapjes die links en recht van de stoel komen, waarbij Golf 2 de verstelknop van de leuning zit. Helaas geen hendels voor de hoogte verstelling. Omdat er een prijs bij moet vraag ik 10 Euro per deel maar er valt natuurlijk over te praten. Ligt (in de weg) in Leiden
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 31-01-2007 at 23:39. |
|
||||
|
||||
![]() Wat zijn dat voor kapjes voor over de zijkant van de stoel? Kan me d'r niks bij voorstellen, maar klinkt als iets dat ik wil hebben.
|
||||
|
||||
![]() Gewoon dat plastic kapje waarbij een Golf 2 de stelknop van de leuning doorheen gaat.
|
||||
|
||||
![]() Owkee, dacht dat dat plastic kappen waren voor tegen de zijkant van de rugleuning aan. Dan had ik daarmee de instapschade kunnen afdekken...
|
||||
|
||||
![]() Iemand die nog iets zoekt in deze richting?
|
||||
|
||||
![]() je hebt geen volledige stoelen meer?
|
|
||||
|
||||
![]() Mis de vulling voor de wangen en een rechter zittingframe.
|
||||
|
||||
![]() Heb je echt geen hoogte-verstelknop voor de rechterstoel meer?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das jammer want ik ben nog steeds op zoek naar 2 kuipjes voor weinig....die zo passen |