![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al aangeeft: ik ben op zoek naar 4 nette naafkapje voor mijn Porsche C2 velgen, de aluminium kapjes die nu op de velgen zitten zijn door denk ik te ruw stralen er wazig geworden, stutgart is bijvoorbeeld niet meer te lezen, van een 5e wiel, dat ik in mijn bezit heb, is het emblem nog snaarstrak en leesbaar, zo zou ik graag alle emblemen willen hebben.
Kleur, zwart of slechts alukleur embleem graag alles aanbieden, bij voorbaat dank. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat de goedkoopste optie is om de "lokale" porsche dealer eens te vragen,
die hebben vaak wel een bak vol. |
|
||||
|
||||
![]() Ik meende te horen dat de c2 versies niet meer leverbaar waren???
|
|
||||
|
||||
![]() komen geregeld op MP voorbij! reken op prijzen tussen de 80 en 100 euro...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nieuw niet volgens mij, maar vaak hebben ze er wel een bak van vol liggen, ik heb de mijne toen voor 30 euro opgehaalt. en anders net wat zweiter zegt marktplaats ebay komen ze erg regelmatig voorbij rond de 100 euries |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook even op porsche startpagina gaan kijken, en wat onderdelen/demontagebedrijfen gemaild, wie weet, MP had ik idd gezien, echter veel zien er net zo slecht uit als de mijne, ach geduld is een schone zaak.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kleine tip: zeg bij een porsche dealer of garage niet dat het voor een vw is zijn ze niet altijd vrolijk over. |
|
|||
|
|||
![]() ow hier in apeldoorn maakt dat hiet uit bij vanden berg porsche die vind dat zelfs leuk
en huisman autotechniek kun je ook proberen raymond |
|
||||
|
||||
![]() Tja, maar aankomen lopen, auto om de hoek parkeren en zeggen dat je een porsche hebt??????? Maar ik begrijp je bedankt.
|
|
||||
|
||||
![]() heb het gehad met mn porsche klinken,
toen ik belde vroeg die man voor wat voor auto, toen ik dus het excacte type zei zei die: O ik dacht al, alweer een voor een golfje dan worden ze namelijk 100 euro duurder.. toen heb ik maar netjes volgehouden dat het voor mn porsche was.. ![]() maar dat is natuurlijk per zaak verschillend. |
|
||||
|
||||
![]() zie bericht onder
Last edited by variejantje : 30-01-2007 at 15:48. |
|
||||
|
||||
![]() Heb van allerlei kanten wat adressen gekregen, blijken nog niet zo zeldzaam als ik dacht, gunstig voor de prijs hahah, zal stuk voor stuk de reacties die ik heb gekregen nalopen en een keuze maken, lukt dit niet schop ik dit topic wel weer omhoog, bedankt tot zover dames en heren.
|
|
||||
|
||||
![]() succes en maak wat moois van die c2's (ik zou ze eerst met gijs ruilen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga ik zeker doen, set is nog erg netjes, de lak is wat dof, maar daar wordt hard aan gewerkt, de bandjes zijn bijn anieuw, aleen de kapjes vond ik niet mooi, te wazig in verband met te ruw stralen of zo, maar komen nwe op, inmiddels zeer subtiele aluventieldopjes die geheel over het zwarte ventiel vallen geplaatst (origineel porsche) Ik was van plan om in de toekomst alleen de randen te polijsten, en niet de hele velg, ik heb tenslotte ook alle kunststof skirts nog aan de auto zitten, dus vindt ik dat geen mooie combi. |