Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 11-02-2007, 14:41
Wappe Wappe is offline
VW Enthousiast

Default Polo Coupé G40 Genesis

Bij deze (helaas) te koop, mijn Polo Coupé G40 Genesis.

De auto is op de weg sinds 28 januari 1994. Is origineel Nederlands geleverd en ik ben op dit moment de 4e eigenaar van de auto. Complete map met alle boekjes aanwezig, dus ook het onderhoudsboekje. Daarin is te zien dat de auto altijd netjes zijn beurten heeft gehad en dus erg goed onderhouden is.

De auto ziet er erg netjes uit. Natuurlijk in de mooie en kermerkende paarse Genesis kleur. Links en recht een restyle-deukje en wat steenslag op de voorkant, maar het is tenslotte geen nieuwe. Kwa uiterlijk is hij verder zo goed als origineel, niet verlaagd, gecleaned oid. Zit alleen een embleemloze gril in en de achterruit-wisser heb ik verwijderd (zit er wel los bij). Staat zelfs op de originele velgen welke er ook nog heel netjes uit zien.

Het interieur verkeerd ook in hele nette staat, geen rare gaten in het dashboard, stoelen vertonen geen instapschade op brandgaten. Hoedenplank is origineel, dus geen speakergaten.

Motorisch dus altijd perfect onderhouden. 2.000 km terug nog nieuw oliefilter en olie, nieuw luchtfilterelement en verder zijn de slijtagedelen nagelopen, welke allemaal nog in goede staat verkeren. Distributieriem is bij ongeveer 190.000 vervangen, dus ook daar geen omkijken naar. De km-stand is op dit moment +/- 203.000. APK gekeurd tot 9 oktober 2007.

Is er dan helemaal niets mis met de auto? Helaas wel...
De auto heeft een 'nieuwe' g-lader nodig. Helaas is deze overleden, maar ik heb helaas geen geld om hem te vervangen. Dat is dan ook de reden dat ik de auto (moet) verkopen. De auto rijdt op dit moment met een 'leen'-lader. Er is wel een 68mm poulie met chip geplaatst.

De prijs die ik op dit moment in gedachten heb (gezien de waarde van de auto met (goede) g-lader) is € 2.450. Let wel, de prijs is niet vast, maar kom eerst kijken voordat er wat over de prijs gezegd wordt! Ik kan de nieuwe eigenaar wel helpen aan een 'nieuwe' lader.

De auto is eventueel te kopen met een nieuw 60/40 verlagingsset en de radio/cd-speler (Kenwood) die er momenteel in zit, is ook over te nemen.

Inruil is mogelijk!

Wil je meer informatie oid, dan graag een reactie via PB of mail: rassremco@hotmail.com, telefoonnummer op aanvraag!

Foto's:

Meer foto's aanwezig en dus op aanvraag!

Mvg,

Remco

Last edited by Wappe : 11-02-2007 at 19:02.

Posting Rules