![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hey,
ik heb nu enkele maanden een polo 6n van 6-99. Ik zag net op kapaza (link hieronder) een nieuwe verlagingsset, het merk is racing usa. heeft iemand ervaring met dit merk, het is nogal goedkoop maar is het aan te raden of toch beter niet aan beginnen? link: http://www.kapaza.be/Auto_onderdele...6N_86C_6N2.html |
#2
|
||||
|
||||
![]() Slap verhaal en nog lelijkere site
![]() Maar het zal wel vergelijkbaar zijn met V-Maxx ed.. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Op ebay.de krijg je ze goedkoper van een beter merk FK ofzo...
Schroefsetjes gaan ook op ebay.de best goedkoop weg, misschien daar eens voor kijken... Ik heb ooit GM op mijn 6n gehad, lag goed laag en was hard....
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Meestal met zulke sets zijn het alleen veren en schokbrekers,
dan moet je er nog vanalles bij kopen of van je ouwe schokbrekers af halen, Ik had ff een beetje meer uitgegeven en een schroefsetje gehaald, zijn wel altijd compleet alleen ff nieuwe toplagers erop en dan kun je jaren vooruit ook als je een keer een andere maat velg wilt. Een schroefsetje van supersport of zo is mischien 2 x het geld maar krijg je geen spijt van en hier denk ik wel, Als dat op het moment te duur is adviseer ik om dan heel ff door te sparen. Ik rij zelf met de volgende sets: FK goedkope versie op mn daily: bevalt super wel stug maar ik hou daar wel van. FK duurdere set op daily van vriendin: Bevalt ook goed maar niet echt stug. weitec op de cabrio: bevalt ook super, voordeel daarvan vind ik zelf de kunstof ringen om te verstellen, oxideren niet en altijd makkelijk verstellen, Bij metalen ringen moet je echt goed vet houden anders krijg je ze moeilijk los. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Nouja dat meeplaatsen van delen van je originele ophanging is toch normaal, en niet echt het werk....
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zelf plaats nooit delen van de ouwe ophanging, als ik iets nieuws koop wil ik het ook nieuw en niet de delen van de ouwe schokbrekers erop. Vaak zijn ook de poten dikker als je originele en dat moet je sowieso al andere "deksels" (weet de naam ff niet) erop zetten die moet je dan ook weer kopen. en een set nieuwe toplagers is natuurlijk altijd aan te raden als je het toch los hebt. Maar dat is natuurlijk de keuze aan iedereen zelf. En als je een paar veerklemmen hebt is dat idd niet het werk. |