![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog nooit gezien wel een apart ding trouwens vind hem wel iets hebben
![]() http://www.marktplaats.nl/index.php...qo%253D%23photo
|
||||
|
||||
![]() Ook nog nooit gezien, vind het wel een gaaf ding
|
|
||||
|
||||
![]() eigenbouw
|
||||
|
||||
![]() gelukkig is het eigenbouw hoop er geen tweede van tegen te komen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is dat niet het logo van golfparts achterop???
|
||||
|
||||
![]() wat een verschrikkelijk ding
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat is inderdaad het logo van Golfparts. |
|
||||
|
||||
![]() Beetje fout gedaan, maar het idee opzich is wel leuk.
![]()
|
||||
|
||||
![]() nog geen biedingen...........
wat vreemd |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind hem wel tof, alleen die koplampen mogen wel anders en de bumper een andere kleur.
|
|
|||
|
|||
![]() golf parts zit bij mij in de buurt en hoor er maar weinig goeie dingen over wel genoeg negatieve dingen !!
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij stond deze een hele tijd bij golfparts met een gewoon Golf front er in.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb hem gespot toen ik de witte Golf ben gaan oppikken.
Gewoon die bling er af halen, dan kan het best een leuke auto zijn.
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem best vet
![]() Alleen nog de bumpers mooi meespuiten en eventueel andere velgen en front dit is tenminste wat origineler dan verlagen ![]() Golf 3 country
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja inderdaad! dat is ook het eerste waar ik aan dacht.... maar staat me ook iets bij dat dat een Vr6 was..... Hij staat als syncro op kenteken staat en met een gewicht van bijna 1200 kg, ik ga er van uit dat deze na de verbouwing netjes bij de rdw is geweest maar zal dit origineel al een Syncro zijn geweest dan? Ik dacht dat alleen de Vr6 met 4wd bestond in de Golf 3. |
|
|||
|
|||
![]() Personenauto
Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF SYNCRO 66 KW E2 ...........lijkt me geen VR6 ![]() Kleur(en) Grijs Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 0 KW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.193 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.700 kg Massa rijklaar 0 kg BPM € 6653 Datum eerste afgifte Nederland 31-12-2001 Datum eerste toelating 07-10-1994 Datum aanvang tenaamstelling 20-01-2007 Vervaldatum APK 02-06-2007 Wacht op keuren Nee |